emre Skrevet February 28, 2007 Rapporter Skrevet February 28, 2007 hvis man har downloadet fifa 07?er der så muligheder for at spille online til PC?
Gio Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 hvis man har downloadet fifa 07?er der så muligheder for at spille online til PC?Demoen?...eller snakker du med fuldt overlæg om en pirat-version?
BS Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Du er satme god underholdning Emre.
Gio Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 jeg snakker om en pirat kopiering...kan man evt spille online på en demo?Du er for viderekomne... Jeg burde slette tråden - men lader den lige hygge sig lidt
emre Besvaret March 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 5, 2007 hvad betyder fejlkode 806 på fifa07?nogen erfaringer?
Guest Trine Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Uh, det er vist den med uoriginal version så vidt jeg ved....
koustrup Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Uh' date=' det er vist den med uoriginal version så vidt jeg ved....[/quote'] Ja, det mener jeg bestemt også det
Gio Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Uh' date=' det er vist den med uoriginal version så vidt jeg ved....[/quote']Fra EA Sport´s supportforum: "Error 806: Difficulties validating version. Often caused by faulty cd-rom-drive or illegal copy. If the latter is determined, precautions are made and responding IP are logged for further support and possible investigation. You may receive an email from EA Support, asking you for your original key, so the problem can be solved. If you cannot suply a proper/valid key for the product in question, giant killer-birds will be sent to your adress to investigate further. You may be able to avoid further inquiry by positioning yourself in front of a mirror, and repeat the word "Candyman" three times. EA Support, 2007"
spinner Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Fra EA Sport´s supportforum: "Error 806: Difficulties validating version. Often caused by faulty cd-rom-drive or illegal copy. If the latter is determined, precautions are made and responding IP are logged for further support and possible investigation. You may receive an email from EA Support, asking you for your original key, so the problem can be solved. If you cannot suply a proper/valid key for the product in question, giant killer-birds will be sent to your adress to investigate further. You may be able to avoid further inquiry by positioning yourself in front of a mirror, and repeat the word "Candyman" three times. EA Support, 2007" Heheeee .. ja, hvem kunne ha' gættet det :D
MC Manden Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Fra EA Sport´s supportforum: "Error 806: You may be able to avoid further inquiry by positioning yourself in front of a mirror, and repeat the word "Candyman" three times. " Det er ikke helt fair... du VED jo han gør det ...
Gio Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Det er ikke helt fair... du VED jo han gør det ... Jamen...jamen....:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu