ejepsen Skrevet March 3, 2007 Rapporter Skrevet March 3, 2007 Jeg står i den heldige situation at skulle flytte sammen med min kæreste i min lejlighed i Malmö. Hun har en leje-lejlighed i kbh. som hun dog ikke lige vil opgive med det samme så hun flytter ikke adresse til SV som jeg har gjort. Hun arbejder i DK hvortil hun skal køre et par gange om ugen og grundet hendes arbejdstider har hun meget større behov for en parkeringsplads end jeg har - også i dagtimerne. Vi har i den forbindelse kigget på markparkering på Branteviksgatan til 100 SEK om måneden. Det vil være en acceptabel løsning. Men kan vi gøre det nu hvor hun ikke har adresse i SE? Derudover - er der nogen som kender systemet godt nok til at vide hvad der ville ske hvis jeg købte parkeringen i mit navn men kun brugte den til hendes bil? /E
Thomas Besvaret March 3, 2007 Rapporter Besvaret March 3, 2007 Jeg står i den heldige situation at skulle flytte sammen med min kæreste i min lejlighed i Malmö. Hun har en leje-lejlighed i kbh. som hun dog ikke lige vil opgive med det samme så hun flytter ikke adresse til SV som jeg har gjort. Hun arbejder i DK hvortil hun skal køre et par gange om ugen og grundet hendes arbejdstider har hun meget større behov for en parkeringsplads end jeg har - også i dagtimerne. Vi har i den forbindelse kigget på markparkering på Branteviksgatan til 100 SEK om måneden. Det vil være en acceptabel løsning. Men kan vi gøre det nu hvor hun ikke har adresse i SE? Derudover - er der nogen som kender systemet godt nok til at vide hvad der ville ske hvis jeg købte parkeringen i mit navn men kun brugte den til hendes bil? /E Det ville der ikke ske noget ved andet end at du skal give dem den danske nummerplade!
Furland Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 og for at tilføje til det Thomas skriver, husk nu hun ikke må køre i din svensk indregistrerede bil (medmindre du sidder som passager...tror jeg nok)! så hun skal beholde en evt. dansk indregistrerede bil.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu