MartinDK Skrevet March 4, 2007 Rapporter Skrevet March 4, 2007 Okay... Jeg er flyttet fra en adresse til en anden i Sverige. Skal jeg mon opdatere min adresse i det danske folkeregister? Eller får de mon automatisk besked om det fra Sverige?
LotteB Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Okay... Jeg er flyttet fra en adresse til en anden i Sverige. Skal jeg mon opdatere min adresse i det danske folkeregister? Eller får de mon automatisk besked om det fra Sverige? Nej, de får ikke automatisk besked når du flytter inden for Sverige. Det skal du selv meddele folkeregistret i DK.
Prospero Besvaret November 30, 2007 Rapporter Besvaret November 30, 2007 Jag förstår ingenting nu. Har flyttat inom Sverige, och anmälde det i Sverige. Men då kom min lönsedel fortfarande till min gamla adress, fast jag givit min arbetsgivare min nya adress. Lönekontoret sa att det berodde på att jag fortfarande stod skriven på min gamla adress. Så då uppgav jag min nya adress till det danska folkregistret, men min lönsedel blir fortfarande skickad till min gamla adress. Och dessutom kom mitt nya skattekort också till min gamla adress, trots att jag gett min nya adress till Skat. Vad mer behöver jag göra egentligen?
Skaanebo Besvaret November 30, 2007 Rapporter Besvaret November 30, 2007 Jeg har aldrig oplevet noget problem med folkeregistret i Danmark og flytning internt i Sverige. Det er bare automatisk blevet opdateret i Danmark, så snart jeg meldte min flytning til Folkbokföringen i Sverige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu