Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen erfaringer? Må nok hellere få smidt sådan et på bilen da man tit godt kunne bruge lige at smide noget bagefter :D nej jeg er ikke jyde Det skal være aftageligt og gerne billigt men godt.

Besvaret
Nogen erfaringer? Må nok hellere få smidt sådan et på bilen da man tit godt kunne bruge lige at smide noget bagefter :D nej jeg er ikke jyde Det skal være aftageligt og gerne billigt men godt.
Du kan ring til bilcentrum i Hörby, de kan lave et godt tilbud til dig... Ps Sig til dem at jeg har sendt dig og det skal väre godt og super billigt :):)
Besvaret
Du kan ring til bilcentrum i Hörby, de kan lave et godt tilbud til dig... Ps Sig til dem at jeg har sendt dig og det skal väre godt og super billigt :):)
Kan du ligge deres nummer herind, for jeg vil også ha:)
Besvaret
Jeg vil også :th2:
Besvaret

prøv at søge på blocket. Jeg fandt et til min gamle volvo hos en der forhandler dem altså helt nyt. Mener jeg gav ca 4000sek. og 1500sek for at få det monteret hos en orange svensker ;-) Mvh Leon

Besvaret

Nu skriver du ikke hvilken bil det er til, men fra VW koster det i DK til den nye passat, omkring de 12-13.000 det kan købes, magen til, for omkring 4-5000 plus montering, ca 2kilo.... sååå, 11.500SEK lyder sku ikke billigt

Besvaret
Nu skriver du ikke hvilken bil det er til, men fra VW koster det i DK til den nye passat, omkring de 12-13.000 det kan købes, magen til, for omkring 4-5000 plus montering, ca 2kilo.... sååå, 11.500SEK lyder sku ikke billigt
Audi A4 avant 1,9 tdi 03
Besvaret
Så har jeg fået tilbud fra dem, og et aftageligt træk med montering koster 11500sek,- Hos Audi dk. 13500dkr Det var ikke specielt billigt! Fast træk... 9500sek
Dvs 9,100 dkr så har du da også sparet 4,400 dkr :) Og det var også org träk går jeg ud fra :) Du skal også huske på at det er inkl syn da bilen skal synes når det er blevet monteret.. Ps sagde du at du skulle ha super rabat :):)
Besvaret

Forkert (i DK ihvertfald) hvis trækket monteres på et godkendt værksted (Ikke nødvendigvis autoriseret mærkeværksted) så udfylder vækrstedet en blanket, som afleveres til motorkontoret, sammen med registrrings attest, og vupti, ny attest, inkl træk, uden syn.

Besvaret
Forkert (i DK ihvertfald) hvis trækket monteres på et godkendt værksted (Ikke nødvendigvis autoriseret mærkeværksted) så udfylder vækrstedet en blanket' date=' som afleveres til motorkontoret, sammen med registrrings attest, og vupti, ny attest, inkl træk, uden syn.[/quote'] Sådan er det ikke i SV :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...