CoolAIR Skrevet March 12, 2007 Rapporter Skrevet March 12, 2007 Et kort spørgsmål: Er det i fraflytterkommunen at jeg skal henvende mig for at få lavet et nyt pas? Eller kan man gøre det på alle kommunernes service-centre?
Carwash Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Et kort spørgsmål: Er det i fraflytterkommunen at jeg skal henvende mig for at få lavet et nyt pas? Eller kan man gøre det på alle kommunernes service-centre? jeg fik fornyet mit i min fraflytte kommune, jeg ka ikke sige om det er en bestemt kommunne man skal henvende sig.. før i tiden var det hos politiet og det var lige meget hvor du henvendte dig henne.. ring til din fra flytte kommune og spørg? carwash
MC Manden Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Et kort spørgsmål: Er det i fraflytterkommunen at jeg skal henvende mig for at få lavet et nyt pas? Eller kan man gøre det på alle kommunernes service-centre? Jeg venter på mit pas, som jeg får i denne uge. Det er bestilt i Kbh kommune (borgerservice Jarmers Plads 7) og ... Kbh er ikke min fraflytningskommune, så det kan fåes overalt
CAC Besvaret July 16, 2007 Rapporter Besvaret July 16, 2007 Hvor lang tid tager det sådan cirka at få fornyet sit pas?
MC Manden Besvaret July 16, 2007 Rapporter Besvaret July 16, 2007 Hvor lang tid tager det sådan cirka at få fornyet sit pas? 10-14 dage
Rene Larsen Besvaret July 16, 2007 Rapporter Besvaret July 16, 2007 Og passet skal afhentes hos den BorgerService hvor det er bestilt, da et pas ikke kan sendes til udlandet
Lynge Besvaret July 17, 2007 Rapporter Besvaret July 17, 2007 10-14 dage Det kan godt gøres lidt hurtigere hvis nødvendigt, de har en express service ting, så tager det max 7 dage, tror jeg damen sagde:rolleyes:
CoolAIR Besvaret July 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 17, 2007 Og passet skal afhentes hos den BorgerService hvor det er bestilt' date=' da et pas ikke kan sendes til udlandet [/quote'] På Frederiksberg rådhus, hvor jeg bestilte mit, havde de ingen problemer med at sende til Sverige!
Nif Besvaret July 18, 2007 Rapporter Besvaret July 18, 2007 Jeg fik et nyt i Helsingør efter jeg havde mistet mit pas og kørekort. Passet blev sendt til min adresse, men kørekortet måtte de ikke sende ud af landet, og måtte hente det en uge efter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu