Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Et kort spørgsmål: Er det i fraflytterkommunen at jeg skal henvende mig for at få lavet et nyt pas? Eller kan man gøre det på alle kommunernes service-centre?
jeg fik fornyet mit i min fraflytte kommune, jeg ka ikke sige om det er en bestemt kommunne man skal henvende sig.. før i tiden var det hos politiet og det var lige meget hvor du henvendte dig henne.. ring til din fra flytte kommune og spørg? carwash
Besvaret
Et kort spørgsmål: Er det i fraflytterkommunen at jeg skal henvende mig for at få lavet et nyt pas? Eller kan man gøre det på alle kommunernes service-centre?
Jeg venter på mit pas, som jeg får i denne uge. Det er bestilt i Kbh kommune (borgerservice Jarmers Plads 7) og ... Kbh er ikke min fraflytningskommune, så det kan fåes overalt
  • 4 months later...
Besvaret
Og passet skal afhentes hos den BorgerService hvor det er bestilt' date=' da et pas ikke kan sendes til udlandet :rolleye:[/quote'] På Frederiksberg rådhus, hvor jeg bestilte mit, havde de ingen problemer med at sende til Sverige! :love:
Besvaret

Jeg fik et nyt i Helsingør efter jeg havde mistet mit pas og kørekort. Passet blev sendt til min adresse, men kørekortet måtte de ikke sende ud af landet, og måtte hente det en uge efter.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...