Gio Skrevet March 14, 2007 Rapporter Skrevet March 14, 2007 http://www.neave.com/strobe/ Kig på centrum i 20 sekunder - kig så væk....ADVARSEL: Prøv IKKE ovenstående hvis du lider at fotosensitiv epilepsi eller har mistanke om mulighed for lignende!
Furland Besvaret March 15, 2007 Rapporter Besvaret March 15, 2007 LOL Gio, smid lige det soundtrack ind som en jingle, og lad så alle værter tage et kig på den inden de går på :-)
BS Besvaret March 15, 2007 Rapporter Besvaret March 15, 2007 LOL Gio' date=' smid lige det soundtrack ind som en jingle, og lad så alle værter tage et kig på den inden de går på :-)[/quote'] Ja og så har man TV2 radio programmet "Kongen af danmark"
Gio Besvaret March 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2007 LOL Gio' date=' smid lige det soundtrack ind som en jingle, og lad så alle værter tage et kig på den inden de går på :-)[/quote']Jeg snakker med Eik imorgen...men forvent ikke mirakler You either Love It or Hate It
BS Besvaret March 15, 2007 Rapporter Besvaret March 15, 2007 You either Love It or Hate It Gæt hvad jeg synes
Gio Besvaret March 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2007 Gæt hvad jeg synes Hvorfor skulle jeg? Enhver har ret til at have sine meninger og passioner. Ingen grund til at diskutere, medmindre det handler om religion eller racisme - så er der til gengæld også garanti for både diskussion og uenighed ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu