Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kære alle sammen! Jeg har nu i en tid været inde på denne side og læst de utrolig mange emner der er blevet stillet spørgesmål, og blevet svaret på. Nu har jeg et spørgesmål som jeg håber meget på, at nogen kan besvare! Jeg skal til at købe en bil= PÅ KREDIT! Men jeg ønsker at forsikringen skal være i min kones navn, fordi hun lige er over de 24 år og det er jeg ikke, så den vil være billiger i hendes navn! Nu ved jeg godt at mange af jer vil sige at jeg bare skal sætte krediten på hende, men det kan altså ikke lade sig gøre, fordi hun ikke arbejder og de beder om 2-3 måneders lønsedler samt en kontrakt mm. Håber, at der er en kvik hjerne, der hurtigst muligt kan besvare spørgsmålet. PÅ FORHÅND TAK :)

Besvaret
Jamen hvad fanden kan man så gøre.. Kan man tage kreditten i 2 navne eller et eller andet jeg er 23 så det er betydeligt dyrer for mig!!
Det lyder lidt som en umulig opgave - medmindre du låner penge "alternative" steder. :D Alternativt sigter lavere indkøbsmæssigt.
Besvaret

OK! Et spørgesmål mere.. kan jeg vælge og forsikre bilen "trafik" selvom den er på kredit.. ??? "trafik" altså at den kun dæker, hvis jeg nu køre ind i en eller anden ????

Besvaret
Ved stadig ikke om du kan det men har du råd til det hvis det er? For smadrer du bilen får du ikke en rød reje.
godt spørgesmål :) altså kasko det dækker alt ik!? og det der halv haløj det dækker kun hvis den bliver stjålet. hvad for et forsikring har du ???
Besvaret
Kasko er det hele! Jeg har hel forsikring via Vesta försäkring.
hel= altså kasko!? Hvad giver du for det og hvad er din alder?? Hvis d altså ikke er en hemmelighed :D
Besvaret

Det er ikke en hemmelighed men du kan ikke bruge oplysningerne til en fløjtende fis. Der findes en tråd her hvor folk har skrevet, alder, bil og priser. Kasko dækker det hele ja

Besvaret

Du skal da have en helforsikring hvis du finansierer med bilen som sikkerhed. Hvis nu bilen brænder eller bliver stjålet, skal banken jo ikke stå uden sikkerhed for lånet. Alternativt kan du bruge din bolig som sikkerhed, så kan du selv bestemme hvad du gør med forsikringen...

Besvaret
Du skal da have en helforsikring hvis du finansierer med bilen som sikkerhed. Hvis nu bilen brænder eller bliver stjålet' date=' skal banken jo ikke stå uden sikkerhed for lånet. Alternativt kan du bruge din bolig som sikkerhed, så kan du selv bestemme hvad du gør med forsikringen...[/quote'] NU er jeg helt rund på gulvet man.. :( Helforsikring på dansk betyder KASKO ik!! og er der ikke en der kan give en link på de forskellige forsikringer?
Besvaret
NU er jeg helt rund på gulvet man.. :( Helforsikring på dansk betyder KASKO ik!! og er der ikke en der kan give en link på de forskellige forsikringer?
Hel forsikring giver næsten sig selv. Men jo det er det samme som Kasko! Der findes en tråd om forsikringer og selskaber. søg og du skal finde.
Besvaret
Kære alle sammen! Jeg har nu i en tid været inde på denne side og læst de utrolig mange emner der er blevet stillet spørgesmål, og blevet svaret på. Nu har jeg et spørgesmål som jeg håber meget på, at nogen kan besvare! Jeg skal til at købe en bil= PÅ KREDIT! Men jeg ønsker at forsikringen skal være i min kones navn, fordi hun lige er over de 24 år og det er jeg ikke, så den vil være billiger i hendes navn! Nu ved jeg godt at mange af jer vil sige at jeg bare skal sætte krediten på hende, men det kan altså ikke lade sig gøre, fordi hun ikke arbejder og de beder om 2-3 måneders lønsedler samt en kontrakt mm. Håber, at der er en kvik hjerne, der hurtigst muligt kan besvare spørgsmålet. PÅ FORHÅND TAK :)
Din kone kan godt stå som forsikringstager. Skriv til patrik.lundholm@insplanet.com. Han arbejder vid forsikringsmægleren insplanet. Han kan finde en forsikring til jer Til ham skriver du at du ønsker en pris på en bilforsikring. Forklar ham at du køber bilen men din kone skal være den der står på forsikringen. Oplys ham om følgende: Jeres adresse Begge navne Begge svenske personnumre Bilens reg. nr. (Har du ikke fundet bilen endnu, så finder du en tilsvarende bil på www.bytbil.com og benytter de nummerplader.) Hvor mange kilometer du skal køre pr. år Helförsäkring eller trafikförsäkring.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...