Jump to content

hjælp med at slette avg free 7.5.0442

Recommended Posts

Guest liverpool
Skrevet

hej jeg skal have slette avg free 7.50432 men jeg har ikke license mere da jeg dum som jeg er slette den:o :flov: da jeg fjerne filen som jeg downlode dengang men programet er stadig væk på pc jeg har prøvet at downlode den nyste udgave men kan ikke få love til at intaller den. jeg vil bare have fjerne den da jeg har et andet virus program køren på min pc. så er der noglen der har den license eller ved hvordan jeg kan slette avg 7.50432 uden at skulle formater min pc:scared: jeg er en idiot som ikke skulle rode med min pc når jeg er træt på forhånd tak

Besvaret

Det skulle ikke være nødvendigt med det oprindelige program. Normalt når man afinstallerer, så bliver virusprogrammet automatisk deaktiveret. Har du stadig et ikon i nederste højre hjørne af skærmen, som viser, at det er der? Højreklik på det og vælg: Exit Så skulle det være muligt at afinstallere det. Hvis du har Windows XP kan du også bruge systemgendannelse til at gå et par dage baglæns og så prøve at afinstallere det igen. Eller hvad har du allerede gjort?

Besvaret

Jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke kan køre systemgendannelse mere. Er der ikke flere gendannelsespunkter at vælge imellem? Problemerne kunne også skyldes, at du har installeret det nye antivirusprogram inden du afinstallerede det gamle. I så fald ville jeg prøve at afinstallere det nye program, og dernæst prøve at afinstallere avg igen.

Besvaret

Fra http://www.grisoft.com/doc/59/us/crp/0 : faqshow(497)'>How to download and install AVG products

• When you are prompted, please do not open this file directly from the internet, but click "Save" button and choose location where installation file should be stored. We recommend saving the file to the Desktop.
  • Reboot your computer.
  • Locate the downloaded AVG installation file (it has a four color square icon and its name starts with AVG75...) and launch the installation by double-clicking on it.
  • Follow the installation wizard.
  • Enter your license number when you are asked (we recommend that you use copy&paste methodhyp_arr.gif to enter this license number into the installation form).
  • If AVG asks you for a computer restart, please do so.

If there is any problem installing AVG, our technical support need to get the AVG installation log file to find out why AVG cannot be correctly installed on your computer. To send us the file, please do the following: Click Start -> Run, type %tmp% and press OK button. Please find a file called "avg7inst.log" in the Explorer's window that will appear on the screen and send it to our technical supporthyp_arr.gif

Besvaret
tak for hjælpen :th2: jeg har formatder min pc og nu køren den som den skal. jeg skal bare ikke rode med min pc når jeg er træt:o :lol:
Konsekvent løsning! *gg*...men fair nok :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...