fru schrøder Skrevet March 20, 2007 Rapporter Skrevet March 20, 2007 Det ligner jo et supergodt forum det her:th2: Nu håber jeg bare der er nogen der kan hjælpe mig... Jeg har lige fået brev fra jordbruksverket med besked om at de vil have yderligere begrundelse for at jeg vil indføre en hvalp - udover at den er under 12 uger... Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvad skriver man?
bagheera Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Skal din hundevalp være familie/kæle/skøde hund :) eller skal du bruge den som avlshund ? Jeg vil tro at det er det de vil vide noget om.
fru schrøder Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Kan det virkelig være så nemt?
bagheera Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Tjaaa, prøv ;) Eller så kan du jo altid ringe til dem og spørge hvad de mener....
Nils Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Det svenske ord for kæledyr er sällskapsdjur, såmænd. :)
Madsen Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Det er en god ide at skrive, hvad det er du gerne vil med hunden. Da vi ansøgte om at indføre vores killing, skrev vi at han blandt andet kunne tilføre en del til den svenske del af norske skovkatte, og nævnte i flæng alle de specielle og indenfor racen elskede kendetegn ved ham, blandt andet hans tutfser og hår mellem tæerne. Dengang fik jeg at vide at det er en god idé lige at nævne de detaljer, så det måske bliver lidt mere detaljeret for dem... Hvis du ex. vil avle på hvalpen, så er det nok vigtigt at understrege, at det vil være et sandt tab for racen, ikke at indføre den i Sverige... Det kan skrives på mange måde - held og lykke med det!
fru schrøder Besvaret March 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2007 Tak for hjælpen tak for jeres forslag og tak til Kira.:th2: Nu har jeg sendt en lille historie til jbv så nu kan jeg kun vente og krydse fingre for at de synes at det er en god begrundelse...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu