Dandanell Skrevet March 23, 2007 Rapporter Skrevet March 23, 2007 Er der nogen som ved hvor man kan købe designer møbler i Malmö? Tænker på i stilen med Interstudio og Paustian. Samt Fritz Hansen møbler.......
Guest Mogens Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Er der nogen som ved hvor man kan købe designer møbler i Malmö? Jeg har tidligere skrevet: "Miljøgården i Lund var nøjagtig det mekka, vi søgte - lækkerier i hobetal. Seating Concept have tilsvarende spændende ting..." www.miljogarden.se
Dandanell Besvaret March 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2007 Hej Mogens, Tak for et rigtig spændende link, vi må en tur til Lund. Venligst Iben
Guest Mogens Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Hej Mogens, Tak for et rigtig spændende link, vi må en tur til Lund. Halløj :) Vi besøger regelmæssigt forretningen, fordi de har en masse designting. Da vi købte nye møbler til vor bolig i Malmö, endte vi med at handle med IC i Virum. Det leverede og opstillede hele mollevitten - brugte en hel dag på det. Prisen var absolut okay, og betjeningen i top. Forretningen er nu solgt til "Gude" www.gudeindretning.dk
stjols Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Hans Wegners lufthavnsstole Vi leder efter Hans Wegners lufthavnsstole (også kaldet Kastrupstole), er der et godt sted i Skåne??? Det lader ikke til, at Miljøgården i Lund har dem. Er andetstedts hvor de kunne have den slags? Hilsen Jan
Guest Mogens Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Vi leder efter Hans Wegners lufthavnsstole (også kaldet Kastrupstole), er der et godt sted i Skåne??? Det lader ikke til, at Miljøgården i Lund har dem. Er andetstedts hvor de kunne have den slags? Forhandlere af den arkiteks møbler finder du hér: www.fredericia.com/show.asp?lang=dk&s=designers&d=18&m2=dealer
stjols Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Forhandlere af den arkiteks møbler finder du hér: www.fredericia.com/show.asp?lang=dk&s=designers&d=18&m2=dealer Tak for det gode link. Desværre kan jeg ikke se Wegners Lufthavnsstol der. Men linket er til stor inspiration. Jan
mrode Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Vi leder efter Hans Wegners lufthavnsstole (også kaldet Kastrupstole), er der et godt sted i Skåne??? Det lader ikke til, at Miljøgården i Lund har dem. Er andetstedts hvor de kunne have den slags? Hilsen Jan Øh.. er det ikke Poul Kjærholms PK-22'ere der er ude i Kastrup? Dem mindes jeg at have set en del af derude.
stjols Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Øh.. er det ikke Poul Kjærholms PK-22'ere der er ude i Kastrup? Dem mindes jeg at have set en del af derude. Poul Kjærsholm har sikker også designet stole til Kastrup, men det er nu denne her vi søger efter. Selvom det er en brugt stol til salg hos Bruun Rasmussen, så er den sat i produktion igen. (Det var det først link jeg fandt) http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?mode=detail&iid=300096948 :th2:
Per Birk Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Tysells er et godt bud Tysells er et godt bud - 9000 m2 udstilling med designermøbler i Anderslöv
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu