Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Selvfølgelig har man husket det :D Fantastisk med lys lidt længere. Bare ærgeligt om morgenen. Der var det lige begyndt at blive lyst når man mødte. Men det må så vente lidt igen.

Besvaret
Selvfølgelig har man husket det :D Fantastisk med lys lidt længere. Bare ærgeligt om morgenen. Der var det lige begyndt at blive lyst når man mødte. Men det må så vente lidt igen.
Uh, jeg synes ellers det er fedt at det er længere mørkt om morgenen - så bliver jeg nemlig ikke vækket tidligt de dage jeg har fri :D
Besvaret
Uh' date=' jeg synes ellers det er fedt at det er længere mørkt om morgenen - så bliver jeg nemlig ikke vækket tidligt de dage jeg har fri :D[/quote'] Hvis du ikke kan sove er du ikke træt nok:rolleye:
Besvaret
Hvis du ikke kan sove er du ikke træt nok:rolleye:
Jeg kan fint sove - det er bare surt at blive vækket fordi det er lyst... Jeg vender mig bare om på den anden side og drømmer om mørklægningsgardiner :laugh:
Besvaret

Åhhhhh ja. Sommertid. Takket være en trænet chimpanse som leder landet herover blev sommertide rykket 3 uger frem. Det skabte mere bøvl en Y2K problemet inden for IT verdenen. Men i det mindste har de en tale måde som gør det nemmere at huske Spring ahead. Fall back. :)

Besvaret
Åhhhhh ja. Sommertid. Takket være en trænet chimpanse som leder landet herover blev sommertide rykket 3 uger frem. Det skabte mere bøvl en Y2K problemet inden for IT verdenen.
Ja men så vidt jeg mener er der 1 uges forskel på hvornår US og DK skifter til sommertid, altså inden de lavede om igen :D
Men i det mindste har de en tale måde som gør det nemmere at huske Spring ahead. Fall back. :)
Er nu mere til havemøblerne frem og tilbage :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...