Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gerne have lov til at prale af min fine (syntes jeg) lille tæve. Jeg går jo ret meget op i det der udstilling og det er på 3 af slagsen blevet til 2 x bedste hvalp i racen og 1 x bedste tæve i racen :th2: Det er da meget godt gået :-)

Besvaret

De skal være 24 måneder i Sverige og 18 måneder i Danmark for at blive CH. Men det er fæl konkurrence i Danmark, så måske det bliver Sverige der bliver gjort færdig først så skal hun bare have 1 certifikat i Danmark så er den jo hjemme :th2: Jeg tager en sviptur til Tyskland når hun bliver 9 måneder, der har de nemlig en juniorch. titel :laugh:

Besvaret
Jeg vil gerne have lov til at prale af min fine (syntes jeg) lille tæve. Jeg går jo ret meget op i det der udstilling og det er på 3 af slagsen blevet til 2 x bedste hvalp i racen og 1 x bedste tæve i racen :th2: Det er da meget godt gået :-)
:rose: :rose: Til lykke - hvad med et billede af den dygtige?
Besvaret
Mange gange TILLYKKE! :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...