Kira Skrevet March 25, 2007 Rapporter Skrevet March 25, 2007 Jeg vil gerne have lov til at prale af min fine (syntes jeg) lille tæve. Jeg går jo ret meget op i det der udstilling og det er på 3 af slagsen blevet til 2 x bedste hvalp i racen og 1 x bedste tæve i racen :th2: Det er da meget godt gået :-)
BS Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Så er der ikke så langt til DK champ va :D eller bliver det SE champ? :D
Kira Besvaret March 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2007 De skal være 24 måneder i Sverige og 18 måneder i Danmark for at blive CH. Men det er fæl konkurrence i Danmark, så måske det bliver Sverige der bliver gjort færdig først så skal hun bare have 1 certifikat i Danmark så er den jo hjemme :th2: Jeg tager en sviptur til Tyskland når hun bliver 9 måneder, der har de nemlig en juniorch. titel
Jette Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Jeg vil gerne have lov til at prale af min fine (syntes jeg) lille tæve. Jeg går jo ret meget op i det der udstilling og det er på 3 af slagsen blevet til 2 x bedste hvalp i racen og 1 x bedste tæve i racen :th2: Det er da meget godt gået :-) :rose: Til lykke - hvad med et billede af den dygtige?
Madsen Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Jeg vil gerne have lov til at prale af min fine (syntes jeg) lille tæve. Jeg går jo ret meget op i det der udstilling og det er på 3 af slagsen blevet til 2 x bedste hvalp i racen og 1 x bedste tæve i racen :th2: Det er da meget godt gået :-) Mange gange TILLYKKE!
Lynge Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 :rose: Til lykke - hvad med et billede af den dygtige? Kira er på arbejder(det er jeg egentlig også;) ), så jeg hjælper lige med et link: http://www.123hjemmeside.dk/delirz/3442370 De 2 første billeder er forældrene.
Jette Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Kira er på arbejder(det er jeg egentlig også;) ), så jeg hjælper lige med et link: http://www.123hjemmeside.dk/delirz/3442370 De 2 første billeder er forældrene. OK - så har jeg set dem :) på jeres hjemmeside, der var en anden henvisning der (i diskussionen om kamphunde). Endnu en gang til lykke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu