Martin_M Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg er da vist ikke helt frisk pt.. det er jo naturligt at der skal regnes den modsatte vej når lånet er modsat... Jeg må have overset det da jeg pt. bryder mit hoved med tanker om hvor lånet skal optages... synes renten i SE er opadgående, og hvis SEK også stiger, så er det jo mindre attraktivt at optage lånet i SEK...
thn Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 synes renten i SE er opadgående Det er den da nu bestemt også i DK.. Men jeg skal ikke gøre mig klog på hvor den kommer til at stige mest
Martin_M Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Det er den da nu bestemt også i DK.. Men jeg skal ikke gøre mig klog på hvor den kommer til at stige mest Korrekt... :) Jeg skal tale med Nordea i morgen, og har lige regnet lidt på rørligt lån kontra fastforrentet - der er 1000 SEK pr md at spare... Så hovedet knager... ved ikke om heg er villig til at gamble omkring dette... Og spørgsmålet er om det overhovedet er at gamble... iflg dette indlæg er riksbankens prognose for reprorenten at den stiger til 3,75% i 2010... Ikke ligefrem en stor stigning.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu