Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg længe gået og tænkt på at ville rapelle (abseil) her i malmø men har ikke rigtigt fundet tid og sted.. Men så tænkte jeg på om der kunne være stemning for at tage på en 1-dags tur til kullenberg med instruktører. Jeg vil tro at man vil komme af med ca. 600-700 kr. pr næse ved min. 8 pers. Det kræver nok min. 8 mand som sagt så jeg vil lade dette køre til der er 8 pers der melder sig på banen! Og hvis der er nogle som kender nogle som arrangerer sådan noget så hører jeg også gerne fra jer! anyone??

Besvaret
Nu har jeg længe gået og tænkt på at ville rapelle (abseil) her i malmø men har ikke rigtigt fundet tid og sted.. Men så tænkte jeg på om der kunne være stemning for at tage på en 1-dags tur til kullenberg med instruktører. Jeg vil tro at man vil komme af med ca. 600-700 kr. pr næse ved min. 8 pers. Det kræver nok min. 8 mand som sagt så jeg vil lade dette køre til der er 8 pers der melder sig på banen! Og hvis der er nogle som kender nogle som arrangerer sådan noget så hører jeg også gerne fra jer! anyone??
http://www.exposure-press.dk/firma/firma-priser.htm
Besvaret
Ja det link kendte jeg godt og det er også derfra jeg har priserne!! Men tak alligevel.. Du vil ikke selv med bonderøv??
Hehe nå du ved altså hvem jeg er:) Var sku snart ved at blive i tvivl!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...