kasper_Pedersen Skrevet April 2, 2007 Rapporter Skrevet April 2, 2007 Nogen der ved hvordan påsken er i Sverige, Er der natteliv, barer diskotekter der har åben f.eks på onsdag?? :o
st1berg Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Må man lige tillade et tillægs spørgsmål..... Hvordan er det generelt med butikkernes åbningstider i påsken eller er der bare totalt dødt som i DK?????
Guest Trine Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Nogen der ved hvordan påsken er i Sverige' date=' Er der natteliv, barer diskotekter der har åben f.eks på onsdag?? :o[/quote'] Torsdag er ihvertfald ikke en rød dag i Sverige... så onsdag aften ville jeg nok ikke sætte næsen op efter det helt vilde. Mht butikker så har de store dagligvarebutikker altid åbnet og jeg vil også tror at centrene har åbent en del af tiden.
credde Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Willys har ihvertfald åbent hver dag i påsken :th2:
hejsan78 Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Willys har ihvertfald åbent hver dag i påsken :th2: Så du kan feste igennem i Willys...
thygesen Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Netto på tornfalksgatan har også åbent hele påsken.. tror de fleste dage til kl. 17
SanneJ Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 Torsdag er ½ arbejdsdag. Ved selvfölgelig ikke hvor lang din arb.dag er, min min er kun red. med 2 timer
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu