Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Skal have mig et par 18" sommerhjul til bilen som enten skal være option_a172.jpg eller option_a242.jpg Men hvilket dæk jeg skal have på ved jeg ikke? Der skal jo gerne være rigtig mange km i dem. Støjsvage og sidst men ikke mindst , billige :D Nogen tips og råd? sidder og kigger på www.bythjul.com så evt referencer dertil.

Besvaret

Det var nu ik så meget hvor de skulle købes jeg tænkte på. Det var mere hvilket dæk jeg skulle vælge. Er blevet anbefalet Toyo T1R

Besvaret
Det var nu ik så meget hvor de skulle købes jeg tænkte på. Det var mere hvilket dæk jeg skulle vælge. Er blevet anbefalet Toyo T1R
Jeg kan anbefale bridgestones potenza dæk. De er yderst støjsvage og har vundet en del dæktest i DK. Kan købes på daekonline for 1.485 for eksempelvis 225/45 18
Besvaret

Jeg ville vælge de nederste (New RS4) fælge og smide et af disse dæk på: - Goodyear Eagle F1 - Toyo Proxes T1-R - Michelin Pilot SX - Michelin Pilot Sport Goodyear Eagle F1 var min fra godt tilfreds med på sin tunede Volvo 460 turbo sport. Toyo Proxes T1-R kørte min bror med på en tunet Cossie 4x4 360+++hk og var tilfreds. Michelin kører jeg selv med på min Boxster og er glad for dem!

Besvaret

har hørt at F1'erne skulle slides hurtigt ved normal kørsel. Kan være en skrøne? Kørte selv med det første F1'ere de kom med og synes der var lidt støj fra dem men det kan jo vøre ændret.

Besvaret

Og de har en helt ok pris " Nu kun 1133,80 DKK " hos dækonline.dk og "Pris: 1425:-/st 5700:-/4st" hos bythjul.com Er der forresten nogen som kan finde billeder af alle audi's fælge? For ligner nr 2 fælg ikke en af audi's nye fælge?

Besvaret

Så dem på den nye A6 sedan igår. Fik tanken lidt over på om det skulle være dem isteddet for den normale RS6 fælg til min A6 st.car

Besvaret
Så dem på den nye A6 sedan igår. Fik tanken lidt over på om det skulle være dem isteddet for den normale RS6 fælg til min A6 st.car
Synes jeg er et rigtig godt valg! De er bare så fede... Minder lidt om Porsche 997 Turbo fælge
Besvaret
Du kan sätte helt op til 255 på uden de rammer skärmen :):) Ps hvis i köber däk/ fälge hos mig sätter jeg dem på billigt..:)
Burde denne post ikke være i køb og salg tråden? Det er da så åbenlyst en reklame? (eller spam)
Besvaret
Burde denne post ikke være i køb og salg tråden? Det er da så åbenlyst en reklame? (eller spam)
Næææ... synes da det er en fin service han tilbyder! Manden er blot venlig og hjælpsom..
Besvaret
Næææ... synes da det er en fin service han tilbyder!
Ja det er et tilbud til salg af en ydelse..
Manden er blot venlig og hjælpsom..
Ha ha lige præcis de to ord er jo ellers sjældne sat sammen med en brugtvognsforhandler. Det er fint med mig for handlende at tilbyde sine varer eller ydelser, det skal bare ikke pakkes ind i gode råd og hjælpsomhed... Forestil dig at prestige auto og autoperformance og de andre der sælger bil og ydelser herinde også begynder at faldbyde hinanden i denne og lignende tråde.. Så kan man jo ikke være her for gode råd og lige et godt tilbud... Heldigvis afholder deres pli dem fra det. Alle herinde ved godt hvad autohaus laver og kan godt finde ham hvis man vil have et tilbud fra ham.
Besvaret
...Er meget glad for bilen og hans 800 SEK forsikring (6 mdr.)' date=' men 35.000 SEK er for meget. [/quote'] Jeg fik da prisen på bilen inkl andre udgifter inden han hentede min bil. Du må da have accepteret prisen på et tidspunkt? Og?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...