Juff Skrevet April 5, 2007 Rapporter Skrevet April 5, 2007 Fik min faktura/regning for marts i dag.. troede nu beløbet skulle trækkes løbende .. Nå men de opkrævede også de 220,- for den årlige pendler aftale.... Yderligere var der et fakturingsgebyr på 40,- det er sgu da lidt noget pjat ! Det er vel ikke min / vores skyld at de ikke kan trække pengene løbende. Nogen som ved om det bare er et engangsbeløb ?
Danielsito Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 De har også dummet sig med både min og min kærestes betaling. Vi har begge meldt os til automatisk løbende betaling. Men de har sendt os begge en faktura med faktureringsgebyr... Fakturaen er printet ud d. 31. marts og skal betales d. 1. april!? Det står i øvrigt på side 3/2 (sådan står det?). De kan være ganske sikker på at få et opkald fra mig d. 10....!
Guest Trine Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 Samme her, jeg har sat dem til betaling d 10 og skrevet en mail til dem om jeg jeg afventer at få de 50 kr krediteret min konto snarest. Øj nu glæder jeg mig til mødet med den kundeansvarlige på tirsdag:) Tænk vi skal snakke "service"... jeg tror jeg tager bilagene med....
Maria Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 Vi har idag fået 2 regninger udstedt samme dag. Hver regning er på 2 overfarter til 20kr stk og der er sørgme gebyr på begge på 40kr så det er lige det dobbelte vi skulle have betalt d.1.4 end hvad de egentlig burde have trukket direkte fra visakortet. Jeg forstår ikke hvorfor lige præcis disse 2 dage midt i mdr ikke er blevet trukket automatisk når alle de andre dage er. Der bliver nok lang ventetid ved telefonerne de næste par dage så.
Homer Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 Hos os har de præsteret at sende en faktura på 4 overkørsler i marts på en brobizz der blev lukket og afleveret 1. marts. For den ulejlighed skal vi naturligvis betale årsgebyr + faktureringsgebyr.. Flot!!
skallstorp Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 Også her Også her Men da det jo ikke var helligdag herovre kunne jeg jo ringe idag og ikke skumle resten af påsken. Opkrävnings gebyr på begge regninger, og 1 passage der kostede 580 kr !! Måske voksede min Getz lige da jeg körte igennem:rolleye: Jeg fik så fat i en der tog prisen. Jeg har talt med mange forskellige folk igennem tiden, den dette... Ikke at han ikke var höflig nok, men han fattede minus. Jeg statede om flere gange på historien. Bedre blev det ikke at han IKKE kunne se den forkerte overförsel. Han har dog ringet tilbage og nu håber jeg at alt er ok. Han sprugte hvorfor det ikke var trukket på mit kort Held og lykke allesammen med dette nye dyre system der koster vores hustand 1000 mere om måneden.
sup3rbuck Besvaret April 10, 2007 Rapporter Besvaret April 10, 2007 Jeg fatter ikke en skid af den regning. 2 dage i marts kørte jeg retur en extra gang, dvs 2 extra overfarter 2 gange. Faktura gebyr på 40,- Årlig afgift på 176,- Ialt 3980 dkr. for marts måned. Havde man ikke 3 extra ture "gratis" på den gamle pendler måde 50 ture på en måned. Fatter intet, men ved der er langt fra 2550 dkr til 3980 dkr.
sup3rbuck Besvaret April 11, 2007 Rapporter Besvaret April 11, 2007 Fandt lige 3rd side Man må vist holde sig på den ene side af sundet, men jeg spørger alligevel mig selv hvad fanden vi så skal bruge broen til.
sup3rbuck Besvaret April 11, 2007 Rapporter Besvaret April 11, 2007 Og med denne trafik. http://osb.oeresundsbron.dk/trafficstat/yeardetails.php?lang=45 Så burde det fandme koste omkring det halve at passere. 100 bobs på kreditkort Og endnu billigere med bizz. Jaja. Jeg vil drikke mig noget zorka og lægge en dej på næste bom.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu