Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har besluttet mig at købe mig en digital boks, men ved ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter. * Jeg behøver ingen harddisk i den. * Jeg har et ganske alm tv, ingen fladskærm eller andet sjovt, men får nok på et tidspunkt, så skulle gerne kunne tage begge. * Vi har Comhem tv, men er sikker på at de digitale bokse man kan købe hos dem, kan fås billigere, eller bedre. Jeg har også læst herinde noget om en digital antenne... hvad er lige præsist dette ? og hvad koster sådan en satan om jeg har behov for en.... tak...

Besvaret

Jeg har præcis købt en brugt til 500 kr som fungerer perfekt. En Nokia som kan tage 2 kort - vist nok det eneste produkt som kan tage dette med godt resultat. Prøv at søg på nettet, på Blocket. Jeg synes det er unødigt at give mange penge for en boks der alligevel bliver forældet inden for kort tid.

Besvaret
Jeg synes det er unødigt at give mange penge for en boks der alligevel bliver forældet inden for kort tid.
Det er netop det, så at Bilka havde en eller anden til 3-400 kr. overvejede at købe den hvis den virkede her fint...
Besvaret

Det er ikke sikkert at du kan få en boks billigere end hos Comhem. De plejer at sælge boksen billigt hvis man binder sig x antal måneder. Prøv at gå ind i f.eks. Expert og se hvad de har af Comhem tilbud...

• 5 months later...
Besvaret
Det er ikke sikkert at du kan få en boks billigere end hos Comhem. De plejer at sælge boksen billigt hvis man binder sig x antal måneder. Prøv at gå ind i f.eks. Expert og se hvad de har af Comhem tilbud...
Hvis man køber en digital boks, får man så bedre billedkvalitet på de kanaler man har gennem kabeltv? Og skal der et kort i den digitale boks? Er noget utilfreds med billedkvaliteten...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...