Guest Supermule Skrevet April 13, 2007 Rapporter Skrevet April 13, 2007 Var det ikke en idé om vi havde et forum der omhandlede tiltag på begge sider af sundet???? Vi har der hedder Skåne, men ikke der hvor tingene går over broen.... Der er foreningen Øresundsborger, men det er kun foreningsrelevant.....
Gio Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Var det ikke en idé om vi havde et forum der omhandlede tiltag på begge sider af sundet????Synes du der er så mange emner der ville passe bedre ind dér? Aktuelle eksempler?
Guest Supermule Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Nyheder fra Øresund direkt... Det er bare ét eksempel... Der mangler vi et forum til nyheder der berører begge sider af sundet......
Gio Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Jeg synes disse passer fint ind i "Skåne"-kategorien. At de så breder sig over hele regionen gør dem jo ikke mindre relevante. Vi er nød til at holde antallet af kategorier på et praktisk niveau - ellers bliver det hele alt for uoverskueligt.
Guest Supermule Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Ja men så ømdøb Skåne forum til Region Øresund..... Eller slet nogle af de helt ligegyldige "havenisser" fora........
Gio Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Ja men så ømdøb Skåne forum til Region Øresund.....Det var en idé. Det må Steen tage beslutning om. Eller slet nogle af de helt ligegyldige "havenisser" fora........Du kan selv være en havenisse. Sikke noget gylle at lukke ud :thumbdown
Guest Supermule Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Nu tænker jeg lidt på sådan et som "sprog"...... Hvilken funktion har det???? Hvis det ikke er ligegyldigt og emnerne kan debatteres i andre fora, så ved jeg ikke...... Vis dig nu som integrationens mand og sæt skub i tingene......:)
Gio Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Nu tænker jeg lidt på sådan et som "sprog"...... Hvilken funktion har det???? Hvis det ikke er ligegyldigt og emnerne kan debatteres i andre fora' date=' så ved jeg ikke......[/quote']Brian...du overrasker mig. Jeg mener....hvad er mere essentielt, når man flytter til et fremmedsproget land, end en tråd til spørgsmål om sproget!!? Sunddebatten er ikke enevældig - men derimod et demokrati med et snert af anarki...ganske som internettet er kendt (og elsket) for. Men for at få flertallet med på idéerne, så skal der ræson og substans til. Factum Est: Jeg finder ikke dine argumenter vægtige nok. Og jeg tror jeg taler på web-BOFH´s vegne også...:D (Steen...jeg har ikke fået en skideballe af dig endnu!? ;) )
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu