Guest Supermule Skrevet April 19, 2007 Rapporter Skrevet April 19, 2007 Ja......Bare et spørgsmål...... Broen kunne spare vanvittigt meget i porto, såfremt man havde mulighed for at få sine faktura'er via elektronisk post alá www.e-boks.dk Det var da en mulighed for at spare lidt adm. omk.......:)
bananas Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Et glimrende forslag. Deudover kunne os kunder have tingene samlet et sted, hvor de ikke blev væk. Også en stor fordel.
Guest Supermule Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Yes og faktura kan gemmes i PDF format og det er ikke skidt.....:) Hvis man nu skulle sende klager til broen pr email......;)
thygesen Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Ikke fordi man regner med at det vil ske jo:rolleye: De har jo altid styr på det hele:laugh:
Guest Supermule Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Nej nej.....Broen er ufejlbarlig og vil altis ha' ret eller retten på sin side..... Skal de ikke bare gøre den gratis at benytte, så der kan komme KUL på konjunkturene igen!!!! Ikke fordi man regner med at det vil ske jo:rolleye: De har jo altid styr på det hele:laugh:
bluee Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Jeg ville hade hvis jeg skulle logge ind i e-boks hvergang og klikke 5 gange for at få downloadet en pdf som aligevel skulle udskrives. Måske hvis jeg kunne bulk downloade ville det være noget værd.
Guest Supermule Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Ja.....Jeg kan godt se det......De 5 klik én gang om måneden...... Ja det ville være for meget.... Nej...Lad os endelig beholde det gamle system, hvor man skulle ned på Lernacken og stå i kø til kundeservice.....Fremfor lige at kunne sende et vedhæftet dokument via mail..... Jeg kan godt se det.....Det kan jeg godt.......Jeg ville hade hvis jeg skulle logge ind i e-boks hvergang og klikke 5 gange for at få downloadet en pdf som aligevel skulle udskrives. Måske hvis jeg kunne bulk downloade ville det være noget værd.
Homer Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Nej...Lad os endelig beholde det gamle system, hvor man skulle ned på Lernacken og stå i kø til kundeservice.....Fremfor lige at kunne sende et vedhæftet dokument via mail..... Jeg har da aldrig hørt om nogen der skulle hente deres fakturaer på Lernacken?? De plejer at sende mine direkte til firmaet... :th2: Nuvel - er Øresundsbron ikke tilmeldt e-faktura i Sverige mon??
Guest Supermule Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Måske...... Men hvad så med alle de danske pendlere med firma i DK???
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu