Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg ville også anbefale Q7 el. måske Volvo's SUV. Jeg var til en Audi event herover hvor de havde en hel del SUVs fra konkurrende bilmærker, så man kunne sammenligne bilerne. Q7 var helt sikkert min favorit. X3 virkede en smule for plastik agtig inden i. Volvoen var også ganske nydelig, mens Hyndai og Kia var :fight:

Besvaret

Når talen falder på 4x4 eller SUV, nævnes stort set aldrig Range Rover Sport........:confused: Den oser af god stil, og har jo stamtavlen iorden. Synes personligt, at den er meget lækker, men smag og behag. Hilsen Dan

Besvaret
Når talen falder på 4x4 eller SUV, nævnes stort set aldrig Range Rover Sport........:confused: Den oser af god stil, og har jo stamtavlen iorden. Synes personligt, at den er meget lækker, men smag og behag. Hilsen Dan
Range Rover Sport er i mine øjne totalt lækker ihvertfald udvendig, bare ærgeligt, at den virker lidt som en Ford Mondeo indvendigt - ikke at der er noget galt med Ford Mondeo, tværtimod, men synes bare ikke det passer ind. Men udvendigt er den virkelig flot :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...