Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, nogle der ved om der sidder en Dansk medarbejder i den svenske afdeling af SEB? Da min svenske ikke er så godt endnu, af jeg tør tale lån på svensk ;) Evt andre banke med en dansk rådgiver. Håber i kan hjælpe mig.

Besvaret

Har en fin rådgiver i Nordea der forstår ganske godt dansk. Han taler dog svensk og kan kun ganske få danske ord som han synes er sjovt at sige :D Men ja det er rimelig vigtigt du forstår hvad der bliver sagt når du skal låner $$$

Besvaret
Har en fin rådgiver i Nordea der forstår ganske godt dansk. Han taler dog svensk og kan kun ganske få danske ord som han synes er sjovt at sige :D Men ja det er rimelig vigtigt du forstår hvad der bliver sagt når du skal låner $$$
De fleste kan forstå dansk vi man taler langsomt, det vigtigeste er jeg kan forstå dem ;D Mener da nordea har en dansk medarbejder?.... Karin? kan det ikke passe?
Besvaret
Spørg efter Claes Rexert i SEB Malmö han forstår og taler ganske glimrende dansk. Og så er han bare den bedste rådgiver :) Venligst Annika
Mange tak ;) Vil lige se om jeg kan få fat i ham i næste uge
Besvaret

Kan kun tilslutte mig Annika. Claes er en meget dygtig rådgiver :thumbup: Jeg er normalt meget tilbageholden med anbefalinger, men Claes har jeg kun godt at sige om:th2: (og så har han forøvrigt været på kursus i dansk!)

Besvaret

De lukker skam ikke ......... og de brokonti som er der nu , fortsætter vidst som planlagt ..... du skal bare være mere end en almindelig god kunde for at have SEB nu....

Besvaret
Bare husk at SEB i danmark lukker' date=' så hvis du har brug for en pendler konto, skal du til en anden bank.[/quote'] De tager ikke nye kunder ind i DK, men eks brokonto kunder forsætter
Besvaret
Skidt... Hvor skal man så søge hen med et 100% lån? Kan danskebank/nordea klare det også?
Nordea kan ihvertfald godt - det har de gjort for os. Kontakten til Sverige gik igennem Line Meier i Danmark, mener hun er på Kgs. Nytorv, men ellers så prøv at kontakte Nordea, Fosieby og spørg efter Pia Holst (dansker) eller Maria Ohlsson (svensker). Sidstnævnte er hende vi har brugt, og hun er fantastisk. Nordea Fosieby Agnesfridsvägen 184 Tel. 0771-335599
Besvaret
Nordea kan ihvertfald godt - det har de gjort for os. Kontakten til Sverige gik igennem Line Meier i Danmark, mener hun er på Kgs. Nytorv, men ellers så prøv at kontakte Nordea, Fosieby og spørg efter Pia Holst (dansker) eller Maria Ohlsson (svensker). Sidstnævnte er hende vi har brugt, og hun er fantastisk. Nordea Fosieby Agnesfridsvägen 184 Tel. 0771-335599
Ok, tak ellers synes jeg min MEGET søde bank man i nordea DK snakkede om de havde en mand i afdelingen der var inden i det med bolig i sverige. Må evt lige booke et møde med ham.
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...