Martin R Skrevet May 3, 2007 Rapporter Skrevet May 3, 2007 Nogen herinde der har en idé til hvor man kan parkere sin bil i en periode, det skal være rimeligt sikkert - skal have den opbevaret indtil den bliver solgt, da jeg har købt ny bil, og den holder på min plads hjemme :) Og ikke til 500 kr om dagen......
Furland Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Det afhænger jo af hvad dine specifikke krav er. Skal bilen være tilgængelig og i nærheden af din bopæl i den periode f.eks. Under tag eller udendørs, overvåget område eller bare privat garage... Jeg kan... meget måske... tilbyde dig hjælp, såfremt du svarer på ovenstående! :)
Martin R Besvaret May 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2007 Den skal ikke bruges, kun fremvises for evt. interesserede.. og det skulle være i en korter periode. Om det er privat eller offentlig er ikke så vigtigt endda - mest at det ikke er en ødet fabriksvej.... ikke fordi det er en superbil, men mere at der jo er så mange kedelige mennesker der skal ødelægge folks ting :-)
Furland Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Jamen det var svar nok, da jeg nok bor liiige en kende for langt væk for at den ville være nemt tilgængelig til fremvisning. Held og lykke med salget!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu