APGraph Skrevet May 8, 2007 Rapporter Skrevet May 8, 2007 Hey Er der nogle som kender/kan linke til den kurs man skal regne sine svenske rente udgifter om til danske kroner, man så ka påføre selvangivelsen?? På forhånd tak
mrode Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Hey Er der nogle som kender/kan linke til den kurs man skal regne sine svenske rente udgifter om til danske kroner, man så ka påføre selvangivelsen?? På forhånd tak Som så mange gange før skrevet herinde.. ;) Man bruger Nationalbankens årsgennemsnitskurs og den kan findes her: http://www.nationalbanken.dk/DNDK/statistik.nsf/side/FT_Valutakurser!OpenDocument Til de dovne, så skal denne kurs bruges: 80,61635
APGraph Besvaret May 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2007 Tak for super hurtig svar, vi var rundt på nationalbankens hjemmeside, men fandt ikke frem til tallet.
mrode Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Tak for super hurtig svar' date=' vi var rundt på nationalbankens hjemmeside, men fandt ikke frem til tallet.[/quote'] Den er også gemt godt af vejen..
repeat Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Hmmm, så er jeg nu blevet "snydt" hos skat. Var inde hos SkatØresund for at få lidt hjælp til udfyldelsen. Der fik jeg at vide, at jeg skulle bruge 80.73 som omregningskurs.
bananas Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Hmmm' date=' så er jeg nu blevet "snydt" hos skat. Var inde hos SkatØresund for at få lidt hjælp til udfyldelsen. Der fik jeg at vide, at jeg skulle bruge 80.73 som omregningskurs.[/quote'] Nu går jeg ud fra at det var til at omregne fradrag. I så fald er det snarere Skat som har snydt sig selv:surprise:. Hvis fradrag omregnes med for høj en kurs bliver de jo for store.
repeat Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Nu går jeg ud fra at det var til at omregne fradrag. I så fald er det snarere Skat som har snydt sig selv:surprise:. Hvis fradrag omregnes med for høj en kurs bliver de jo for store. Det har du selvfølgelig ret i.......en fodfejl fra min side:th2: Men pointen var jo også at fra skat oplyste de 80,73 og ikke 80,616:confused:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu