fif Skrevet May 8, 2007 Rapporter Skrevet May 8, 2007 hey alle. Jeg er endnu en ny i Sverige. Har kun lige et hurtigt spørgsmål, og det er Jeg skal bruge en bærelinie til mit internet Jeg har snakket med en del men har pt. kun fundet telia som kan tilbyde mig det. Men .... 1 jeg binder mig i 12 mdr. 2 det koster 309 kr i mdr. for en 2 mbt 3 det koster 1600 kr i oprettelse 4 modem koster 599 kr Jeg syns selv det lyder lidt kedeligt. Hvis nogen ved hvem jeg kan tage kontakt til vil jeg meget gerne høre fra jer. Jeg har prøvet følgende: Tdc de siger de ikke tilbyder bærelinie. comhem kunne ikke tilbyde mig det på adr. Telia dyrt Grunden til at det skal være en bærelinie er at jeg for iptelefon fra et selskab i dk. Jeg skal betale 150 kr. ca og så er der fri snak til alle fastnet i det meste af eroupa til mobil fra 1 kr til 3 kr i min. til dk 155 til 170 i min til Sverige 155 kr i min. Syns selv det lyder ok. mvh fif ps. ok det blev lidt langt, sorry
renem Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 hey alle. Grunden til at det skal være en bærelinie er at jeg for iptelefon fra et selskab i dk. Det kræver vel ikke andet end en 'internetforbindelse' at have et IP-telefoniabonnement? Har du prøvet at slå din addresse op på denne side? http://www.alltombredband.se/index.php/x/_bredband/bredband Der kan du se hvem der eventuelt kan tilbyde dig internetadgang på din addresse.. de fleste addresser jeg har slået op inde i Malmø har haft mindst 2-3 mulige leverandører, men nu melder historien jo heller ikke noget om hvor du bor henne :) Mvh /rené
fif Besvaret May 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2007 Tak for det hurtige svar. den vil jeg lige se lidt på :) Det er ikke problemet at for internet, men at få den uden anelog telefon :(
kapow Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Det kræver vel ikke andet end en 'internetforbindelse' at have et IP-telefoniabonnement? Har du prøvet at slå din addresse op på denne side? http://www.alltombredband.se/index.php/x/_bredband/bredband Der kan du se hvem der eventuelt kan tilbyde dig internetadgang på din addresse.. de fleste addresser jeg har slået op inde i Malmø har haft mindst 2-3 mulige leverandører, men nu melder historien jo heller ikke noget om hvor du bor henne :) Mvh /rené Hopper lige ind og takker for dette link! jeg skal vist til at bytte udbyder :-/
renem Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Det er ikke problemet at for internet' date=' men at få den uden anelog telefon :([/quote'] Ah ja.. det er det samme som i Danmark.. Jeg tror jeg er den eneste jeg kender, der har kunne få adsl hos Cybercity uden at skulle betale 'dummebøder' til TDC her i DK ;) Mvh /rené
fif Besvaret May 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2007 Jeg har arbejdet i Tdc i dk. Der tilbød vi bærelinie sjovt nok gøre de det ikke her :(
Kasper Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 IP telefoni kræver da bare en ok Internet forbindelse, at der så er nogle udbydere der kræver at man har en analog "bærelinie" fra Telia er en helt anden snak. Jeg ved Bredbåndsbolaget tilbyder alle deres adsl+ linier uden at du behøver en telefon forbindelse fra Telia.
fif Besvaret May 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2007 IP telefoni kræver da bare en ok Internet forbindelse, at der så er nogle udbydere der kræver at man har en analog "bærelinie" fra Telia er en helt anden snak. Jeg ved Bredbåndsbolaget tilbyder alle deres adsl+ linier uden at du behøver en telefon forbindelse fra Telia. Tak for det, det er nu bestilt via dem :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu