Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det er ekstremt sjovt. Prøvede det ude på Holmen forrige år hos Kajakole, som nu er flyttet til Amager Strandpark: http://www.kajakole.dk/kajakpolo/index.htm
Hmm, no offend Credde:) Men hvis du har prøvet det hos kajakole, har du ikke prøvet kajakpolo på rigtigt!:p Næ du, ud i de rigtige kajakker, som ikke er store badekar du sidder ovenpå, og hvor du overhovedet ikke kan styre noget som helst. Med det rigtige udstyr er det en del sjovere:th2:
Besvaret
Hmm' date=' no offend Credde:) Men hvis du har prøvet det hos kajakole, har du ikke prøvet kajakpolo på rigtigt!:p Næ du, ud i de rigtige kajakker, som ikke er store badekar du sidder ovenpå, og hvor du overhovedet ikke kan styre noget som helst. Med det rigtige udstyr er det en del sjovere:th2:[/quote'] Det passer mig bare endnu bedre. Jeg har roet kap-kajak (sammen med Bananas herfra) i mine unge dage, så en ordentlig kajak vil passe mig bedre :th2:
Besvaret
Det passer mig bare endnu bedre. Jeg har roet kap-kajak (sammen med Bananas herfra) i mine unge dage' date=' så en ordentlig kajak vil passe mig bedre :th2:[/quote']Kanon:) Jeg skal nok få dig i vandet alligevel:tongue2:
Besvaret
Puuuuhha de der kajakker er nogle små hidsige sataner - de vælter jo bare man siger "BØH" :laugh:
Haha, ahj så slemt er det ikke, men de adlyder bestemt ikke den retning du havde tänkt dig:o men det er en del af charmen:D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...