Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Har lige fundet min drømmebil og endda ca 40.000 kr billigere i DK end i Sverige. Nu vil jeg importere en fabriksny, men nu vil banken ikke låne mig pengene da deres policy er at de ikke låner ud til importbiler, tiltrods for at bilen er fabriksny. Kan en af jer fortælle mig hvordan i fik jeres financeret?

Guest Supermule
Besvaret

Find en anden bankrådgiver eller en anden bank......Swedbank stinker på så mange områder....har dem KUN for at betale regninger og overføre penge... Intet andet...

Besvaret
Find en anden bankrådgiver eller en anden bank......Swedbank stinker på så mange områder....har dem KUN for at betale regninger og overføre penge... Intet andet...
Der er altså forskel på folk, Swedbank fungerer super for mig, ingen problemer med dem overhovedet, har en kompetent bankrådgiver.
Guest Supermule
Besvaret

Så stik mig lige navnet på hende/ham.....Så skal jeg fortælle dig efter et møde om vedkommende er kompetent....:)

Besvaret

Det er meget normalt at banker ikke vil finansiere privatimporterede biler. Alternativet kunne være at finde en forhandler der vil lægge "navn" til importen og så kan bilen finansieres - enten via bank eller eksempelvis GE Moneybank som mange forhandlere "samarbejder" med. Men hvis forhandleren skal have et vederlag for importen ud over sin eventuelle provision ved formidling af finansieringen kan det næppe svare sig.

Besvaret
Der er altså forskel på folk' date=' Swedbank fungerer super for mig, ingen problemer med dem overhovedet, har en kompetent bankrådgiver.[/quote'] Fungere også 100% ok for mig.. Har snakket med Karin Hinton-Månsson, inde i deres afdeling på Kalvebod Brygge. Hun kan varmt anbefales :th2: Mvh Carsten :)
Besvaret

Ville lige fortælle der kom en god ende på det hele. Gik ned til banken fik ordnet et møde med en bankrådgiver. Fortalte dem at det var for ringe at med en stærk økonomi ikke at kunne låne penge af dem pga. import policy problemer. Banken har fået orden i sin holdning og ser nu bort fra importproblemet (i mit tilfælde ihvertfald). Det krævede åbenbart bare at man skulle skrue bissen på. Latterligt. \Tom

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...