Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Er der andre her der har bolig i nærheden af Holma? Og hvad tror I om områdets boligpriser? Nu har jeg snart boet der i 1 år, og området er jo ikke det bedste, men mon priserne går op des tættere vi kommer på den nye metro - eller hvad er jeres tanker for området? Vil al det nye byggeri trække priserne op eller ned? Mvh

Besvaret
Er der andre her der har bolig i nærheden af Holma? Og hvad tror I om områdets boligpriser? Nu har jeg snart boet der i 1 år, og området er jo ikke det bedste, men mon priserne går op des tættere vi kommer på den nye metro - eller hvad er jeres tanker for området? Vil al det nye byggeri trække priserne op eller ned?
Alle Malmø's bydele har mere eller mindre stigende ejendomspriser: http://www.mäklarstatistik.se/12/malmo.htm Kombinerer du dette med Hyllievång som er et af sveriges største infrastrukturprojekter, så har jeg svært ved at forstille mig at det skulle trække ned for Hyllie/Holma. Der kommer en ny metro station, et prestige byggeri der bliver større end Turning Torso, et shopping center der næsten matcher Fields i Ørestaden og tilsidst et af scandinaviens største multi-arenaer. Så mon ikke en konklusion ligger lige til højrebenet. Jeg tror ikke du skal være nervøs for faldende priser lige i øjeblikket. Det gælder jo næsten hele Sverige, især de større byer. Stigningerne er dog nok mest overraskende i Malmö pga. nogle danskere der byder lidt (for) højt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...