Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Jeg forstår ikke????TRÅDLØST internet over ELNETTET???? Altså du vil køre trådløst over de kobberkabler i væggen??????

Guest Supermule
Besvaret

Du ved godt at det kun kan køre 10mbit??? Håbløst langsomt, når der skal mediefiler henover...... Jeg streamer film og musik via et Intel/HP gigabit netværk herhjemme....Jeg oplevede hak i film ved 100mbit. Det gør jeg ikke nu.... Så det var ikke noget jeg ville investere i og slet ikke med fremtidens behov for datatrafik....

Besvaret
Du ved godt at det kun kan køre 10mbit??? Håbløst langsomt, når der skal mediefiler henover...... Jeg streamer film og musik via et Intel/HP gigabit netværk herhjemme....Jeg oplevede hak i film ved 100mbit. Det gør jeg ikke nu.... Så det var ikke noget jeg ville investere i og slet ikke med fremtidens behov for datatrafik....
Har fundet nogen der hvor der står de kører op til 85 mb
Besvaret

Kommer også an på det medie der streames fra, om det kan levere den hastiged - harddiske kan sagtens hakke via steaming, hvis de ikke er hurtige nok, slidte,gamle osv osv. 100mbit er rigeligt til at steame fra vil jeg sige - men igen kommer an på hvad der streames jo. Men ville under alle omstændigeder ikke vælge den der T hansen løsning du har linket til. Ville nok vælge et godt accesspoint/trådløsrouter - men pt. kommer du ikke over 54 mbit, som signalet er pt. De 85 mbit, er stadig en teoretisk hastighed, så vidt jeg er informeret. Men prøv det, jeg indrømmer gerne jeg ikke er ekspert på området - det er udfra egne erfaringer og artikler jeg snakker. Har ingen uddannelse bag mig.

Besvaret
"the XE102's slower transfer rates will take their toll on file-sharing speeds and multiplayer gaming performance over a home network" http://reviews.cnet.com/Netgear_XE102_Powerline_Adapter/4505-3380_7-21057065.html Med andre ord: det er ikke værd at investere penge i, da de oplyste hastigheder er teoretiske. Præcis som med de fleste wifi-løsninger. Skal du flytte "tung" trafik, så er der ingen vej udenom et kablet netværk - hvis du vil undgå flaskehalse og irritationsmomenter.
Guest Supermule
Besvaret

Wi-Fi kommer snart i en 802.11N med hastigheder op imod 400Mbit.... Dog kører Wifi simplex, hvor det ikke kan modtage før pakken er sendt....Et kablet netværk kan sende og modtage på samme tid....Derfor har du mulighed for at sætte det op til fuld duplex....

Guest michaelbo
Besvaret
Jeg har mine film liggende på en gammel P4 som agerer server og de mountes via trådløst net på min bærbare eller tv via trådløst net , og det hakker squ ikke.
Guest michaelbo
Besvaret

Nej de ligger som images .dmg filer/iso som jeg mounter når jeg vil se dem.

Guest michaelbo
Besvaret

sådan som beskrevet så virker det super når jeg afspiller fra min Macbook pro, hvis jeg afspiller fra min stationære (også p4) i et andet værelse så er jeg nødt til at bruge VLC og så skal filerne ligge i ts format i mapper ellers kan p4 ikke klare det. Har prøvet at afspille fra naboens server på denne måde , det viker fint. Trådløst også.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...