Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Har jeg forstået de stumper info om det rabatkort fra Skaanetrafiken' date=' der snakkes om korrekt, at det er sådan et kontant-kort, hvor der skal fyldes penge på, og som man så kan betale enkeltbillet med til 72,- SEK? Og man kan også købe enkeltbillet med kortet på KBH, NrPort og Lufthavn? Er det også til de 72 SEK,-? ..Ska' da ha' !:thumbup:[/quote'] Ja det er korrekt! Men køber du en returbillet på kortet gælder den max 24 timer. Gad vide om ovenstående information får lov at blive stående efter den hårde hr. Censur har været over med lusekammen!! :rolleye:
Besvaret

En hurtig tilføjelse til ovenstående. Skånetrafikens Øresundsbilletter gælder kun samme dag, som de er købt, dvs. de gælder sjældent i hele 24 timer, medmindre du køber billetten lidt over midnat.

Besvaret
Hvorfor er det ikke smart for dig?? Du skal vel hjem til Sverige igen?
Hejsa - det var DSB's returbillet der ikke var så smart for mig, fordi det er en retur til København og ikke hjem til Sverige. Hvis jeg vidste at jeg skulle retur til Kbh. dagen efter ville det være OK, men i mit tilfælde hvor jeg kun en sjælden gang vil benytte mig af togoverfarten duer det ikke.
Besvaret
En hurtig tilføjelse til ovenstående. Skånetrafikens Øresundsbilletter gælder kun samme dag' date=' som de er købt, dvs. de gælder sjældent i hele 24 timer, medmindre du køber billetten lidt over midnat.[/quote'] Jeg plejer at købe en returbillet på mit øresundskort på bussen til Svågertorp ( oftest lørdag eftermiddag/aften) , og har aldrig haft problem med at komme hjem natten/dagen efter. Er du sikker på at den ikke gælder i 24 timer?
Besvaret

En returbillet med Skånetrafikens billetter gælder ganske rigtigt i præcis 24 timer. Men en enkeltbillet gælder kun samme dag som den er købt og altså ikke i 24 timer, men højst indtil over midnat på samme dag.

Besvaret
Har jeg forstået de stumper info om det rabatkort fra Skaanetrafiken' date=' der snakkes om korrekt, at det er sådan et kontant-kort, hvor der skal fyldes penge på, og som man så kan betale enkeltbillet med til 72,- SEK? Og man kan også købe enkeltbillet med kortet på KBH, NrPort og Lufthavn? Er det også til de 72 SEK,-? ..Ska' da ha' !:thumbup:[/quote'] HEY -Har de også langt om länge fået automat på nörreport? Det var godt nok på tide:th2: Men udover det er der ingen grund til ikke at anskaffe sig et rabatkort, det koster ingenting, du skal bare fylde mindst 200,- hver gang. Man betaler altid i svenske priser og priserne er de samme i DK og SE (såklart)
Besvaret
HEY -Har de også langt om länge fået automat på nörreport? Det var godt nok på tide:th2: Men udover det er der ingen grund til ikke at anskaffe sig et rabatkort' date=' det koster ingenting, du skal bare fylde mindst 200,- hver gang. Man betaler altid i svenske priser og priserne er de samme i DK og SE (såklart)[/quote'] Automaten på Nørreport vil jeg se, før jeg tror på den. Enten er den helt ny eller godt skjult. :o
Besvaret
Automaten på Nørreport vil jeg se' date=' før jeg tror på den. Enten er den helt ny eller godt skjult. :o[/quote']Ja, det undrer mig også hvis der for en gang skyld var sket noget fornuftigt til öresundspendlernes fordel, men når nu hsahirf skrev, at han havde tjekket lidt info på skaanetrafiken....
Besvaret

Jeg har nu ikke læst noget om NrPort på skånetrafikkens web, kun i denne tråd. For mig gør NrPort så heller ingen forskel, da mit forbrug oftest vil være fra hovedbanegården mellem 03 og 07 lør- / søndage morgener :sick:

Du kan bruge Skånetrafikens rabatkort på Kbh. H. Der står en automat ved Tietgensbroen. Der er også én ved Nørreport har jeg læst, men den har jeg aldrig fundet. /Jesper Lau
Det er rigtigt at der er automater i Kastrup Lufthavn (sidder ved siden af DSB "skuret"). Mener også jeg har det dem på Nörreport.
Besvaret
Jeg har nu ikke læst noget om NrPort på skånetrafikkens web' date=' kun i denne tråd. For mig gør NrPort så heller ingen forskel, da mit forbrug oftest vil være fra hovedbanegården mellem 03 og 07 lør- / søndage morgener :sick:[/quote']Ok, läste bare din tråd... Så må vi nok sande at en automat ved nrport er en and, indtil det modsatte er bevist:o

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...