Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en server og en (2 mbit) internetforbindelse i Danmark, hvor jeg ønsker at opsætte en server, som bare har til formål at give mig og muligvis andre (afhængig af båndbrede) en dansk IP adresse når vi vil se TV. Er der nogen som ved hvordan sådan en server sættes op? - Evt. et link til en hjemmeside der viser hvordan man skal gøre (har søgt noget på google uden resultat). Hvordan er erfaringerne iøvrigt med de produkter som streamer TV signalet fra Danmark til Sverige - virker de godt?

Besvaret
Jeg har en server og en (2 mbit) internetforbindelse i Danmark, hvor jeg ønsker at opsætte en server, som bare har til formål at give mig og muligvis andre (afhængig af båndbrede) en dansk IP adresse når vi vil se TV. Er der nogen som ved hvordan sådan en server sættes op? - Evt. et link til en hjemmeside der viser hvordan man skal gøre (har søgt noget på google uden resultat). Hvordan er erfaringerne iøvrigt med de produkter som streamer TV signalet fra Danmark til Sverige - virker de godt?
prøv denne http://www.windowsitlibrary.com/Topics/Topic.cfm?TopicID=860&Topic=Proxy%20Server
Besvaret

forskellige proxyservere Tak for svaret. Skal anvende serveren, når jeg kommer udefra (via WAN) - og disse links/vejledninger er vel mest når proxyserveren sidder i et netværk (LAN). Vil dog kigge nærmere på det.....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...