Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg har også liget fået Sweden 3G ind på min telefon.... men fandt 3SE igen!
Ja, der har vist været en del problemer med 3`s egen master i dag, så der er nok mange som har fået Sweden 3G eller sågar Telia ind på skærmen :-)
Besvaret
Ja' date=' der har vist været en del problemer med 3`s egen master i dag, så der er nok mange som har fået Sweden 3G eller sågar Telia ind på skærmen :-)[/quote'] Jeps, min kones regning er steget lidt... Hendes danske 3-telefon har stået på Sweden 3G de sidste 3 uger ..... :sad: 100 minutter i udlandet = 370 kroner :rolleyes: Trafik på 3 portalen 1172 kb = 69 kroner :o :fight:
Besvaret
nogen der kender et java program hvor man kan låse telefonen til et enkelt net. Det kunne være rigtig fedt :o
Lidt skod man ikke kan det i telefonen, men jeg skal da være ærgelig at sige at det er første gang vi har haft problemet :rolleyes: Vi har K610i ( kanske der er nogle som har et godt råd ) :D
Besvaret
Lidt skod man ikke kan det i telefonen, men jeg skal da være ærgelig at sige at det er første gang vi har haft problemet :rolleyes: Vi har K610i ( kanske der er nogle som har et godt råd ) :D
hvis du får den låst op så er jeg ret sikker på man kan. Det er da et forsøg værd hvis den er >½år
Besvaret

Jeps..... Synes nu det kører meget godt med 3, kan kun klantre os selv for ikke at være ordentlig obs på displayet... men det glemmer man jo når det kører "godt" :rolleye: Har sgu sparet mange penge ved at ringe fra se til dk, samt for at modtage opkald i se fra dk :th2:

Besvaret

Løsningen på problemet er at købe en telefon som understøtter 3G alle andre steder end hos 3, eller at gå ind og betale for at få den "unbrande" Låste den til 3`s net når man er i SE (Man kan nemlig godt låse en tlf. til et bestemt net, når den ikke er branded med 3`s software). Ikke en krone i udlandsopkald....Og det er testede ;-)

Besvaret

Hvordan låser man den?? Er også begyndt at få den skide SWEDEN 3G i display'et...Man skulle tro at de gør det med vilje så de kan skrabe par kroner ved at "stjæle" fra os.....:mad:

Løsningen på problemet er at købe en telefon som understøtter 3G alle andre steder end hos 3, eller at gå ind og betale for at få den "unbrande" Låste den til 3`s net når man er i SE (Man kan nemlig godt låse en tlf. til et bestemt net, når den ikke er branded med 3`s software). Ikke en krone i udlandsopkald....Og det er testede ;-)
Besvaret
Hvordan låser man den?? Er også begyndt at få den skide SWEDEN 3G i display'et...Man skulle tro at de gør det med vilje så de kan skrabe par kroner ved at "stjæle" fra os.....:mad:
Hvad for en tlf. har du??
Besvaret
nokia 6280
Jeg MENER at det ligger under indstillinger, og så net - her kan man vælge manuelt eller fortruket - men husk den må ikke have 3 software - så ryger den nemlig bare tilbage :-)
Besvaret
Ja' date=' der har vist været en del problemer med 3`s egen master i dag, så der er nok mange som har fået Sweden 3G eller sågar Telia ind på skærmen :-)[/quote'] Ja, det stopper ikke føreløbigt. Den skifter mellem Sweden 3g og Telia. Ikke særdeles morsomt
Besvaret

mystisk Konen og jeg har begge k610i´er med dansk 3 abb. Hun er hjemme på barsel, og hendes telefon springer ofte til sweden 3G :( Jeg pendler dagligt, og har ikke det problem :rolleyes:

Besvaret
nokia 6280
Vælg menu>Indstillinger>telefon>Valg af operatør>manuelt Her kan du så vælge manuel omkring nettet - så beholder den det du vælger manuelt. Det tager lidt tid mens den søger. Opdagede det ved et uheld selv, da jeg valgte min danske udbyder manuelt i DK. Og da jeg tog færgen over, røg forbindelsen lige pludselig midt på sundet. Så det virker *griner* Når man arbejder i Helsingør, sker det at den vælger et andet net i sverige - fordi de 2 lande er så tætte på hinanden heroppe. Men altså, et 3 abn i DK virker simpelthen som de reklamerer med ? bare man låser til 3 danmark under indstillinger på sin mobilos ?
Besvaret
Men altså, et 3 abn i DK virker simpelthen som de reklamerer med ? bare man låser til 3 danmark under indstillinger på sin mobilos ?
Det er lige meget med at låse den til 3 DK, det er 3SE du skal låse den til!! Samtidig skal det bemærkes at man KUN kan låse telefoner som ikke er 3branded (med 3 software) - 3`s egne tlf. vil automatisk ikke låse. (selvom funktionen er der)
Besvaret
Det er lige meget med at låse den til 3 DK, det er 3SE du skal låse den til!! Samtidig skal det bemærkes at man KUN kan låse telefoner som ikke er 3branded (med 3 software) - 3`s egne tlf. vil automatisk ikke låse. (selvom funktionen er der)
Hørt.. Det menupunkt kan ikke vælges i telefonen :sad:
Besvaret
Hørt.. Det menupunkt kan ikke vælges i telefonen :sad:
Vil bare lige sige STOR TAK til den der bragte dette emne op. Du har lige sparet mig for en kæmpe telefonregning:th2: Godtroende som jeg er og ikke altid lige vaks, så troede jeg bare at SWEDEN 3G var 3's nye navn. Super duper at jeg lige opdagede denne tråd og endnu engang TAK:thumbup: :D
Besvaret

Den springer bare tilbage... Lorte 3 software...:mad: Nu må 3SE sgu gøre et el andet så lortelia ikke stjæler nettet...

Jeg MENER at det ligger under indstillinger' date=' og så net - her kan man vælge manuelt eller fortruket - men husk den må ikke have 3 software - så ryger den nemlig bare tilbage :-)[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...