Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har været en del syd på her på det seneste, og har lagt mærke til at ca. syd for Svedala er der absolut INGEN "3 SE" dækning :confused: Dvs at mobilen slet ikke kan finde "3 SE", men i stedet roamer på noget der hedder "SWEDEN", et net jeg ikke har set før i Bunkeflostrand og omegn. Min teori er at nettet "SWEDEN" er et ok net at roame på (ingen yderligere udgifter), når nu "3 SE" slet ikke kan findes med en manuel søgning! Er der nogen der ejer en dansk 3 mobil telefon, som kan bekræfte at "SWEDEN" nettet er :thumbup: Eller evt afkræfte min teori :scared:

Besvaret
Min teori er at nettet "SWEDEN" er et ok net at roame på (ingen yderligere udgifter), når nu "3 SE" slet ikke kan findes med en manuel søgning! Er der nogen der ejer en dansk 3 mobil telefon, som kan bekræfte at "SWEDEN" nettet er :thumbup: Eller evt afkræfte min teori :scared:
Desværre... Jeg må afkræfte din teori. 3 SWEDEN = dyr fornøjelse. 3 SE dækker desværre ikke hele Sverige/Skåne
Besvaret
Desværre... Jeg må afkræfte din teori. 3 SWEDEN = dyr fornøjelse. 3 SE dækker desværre ikke hele Sverige/Skåne
Der står ikke "3 SWEDEN", men bare "SWEDEN". Er der nogen der bor i området, der ved noget?
Guest Trine
Besvaret
Der står ikke "3 SWEDEN", men bare "SWEDEN". Er der nogen der bor i området, der ved noget?
Det er Telias net....det er stensikkert...og det er dyrt.. prøv søgefunktionen så vil du se løjer...
Besvaret
Det er Telias net....det er stensikkert...og det er dyrt.. prøv søgefunktionen så vil du se løjer...
Sagen er, at jeg prøvede at lave et test-opkald på mobil nettet "SWEDEN" i mandags, alene for at se hvordan jeg blev bonnet. Jeg ringede til en anden dansk 3 telefon, og kan se på min regning idag, at det kostede mig 0,00 for opkaldet (jeg har "0 på 3"). Men jeg vil bare gerne have bekræftet fra nogle der evt bor i området dernede, hvor "3 SE" ikke har dækning, at der findes et alternativ, så man kan anvende en dansk 3 telefon som man kan hvor "3 SE" nettet dækker. I min verden giver det mening, at "SWEDEN" nettet, som min telefon kun kan finde når "3 SE" ikke er tilgængeligt, er et alternativ. Altså, alle svenskere har jo 3 mobil telefoner, og det gælder vel også dem der bor syd for Svedala, ellers må de stakler jo altid roame = hvorfor så have en mobil telefon! Men da mit test-opkald kun varede 5 sek, så vil jeg ikke lægge hovedet på blokken, selv om jeg da er 99% sikker på at det er ok at anvende mobilen når der står "SWEDEN" i displayet. Nogen der bor der, som ved det, eller er der andre nord for Svedala der vil komme med et gæt?
Besvaret

Har fået svaret nu, af en kammerat, som lige har været i kontakt med 3. "SWEDEN" er 3's nye net i Sverige!!!! Det kommer til at hedde "SWEDEN" over hele Sverige i stedet for "3 SE", når nettet er fuldt udbygget. "SWEDEN" er altså = :thumbup: :thumbup: :thumbup: Case closed! :D

Besvaret
Jeg har et Tele2 taletidskort og der står SWEDEN 3g i displayet. :rolleye:
Ja "Sweden 3G" ved alle med en dansk 3 mobil at man skal holde sig fra :rolleyes: Nu gik spørgsmålet på "SWEDEN", og ikke "Sweden 3G". Eller mener du det er svært at se forskel på de to navne i et display? Øh, så er det vist heller ikke mere svært end som så ;)
Besvaret
"SWEDEN" er 3's nye net i Sverige!!!! :D
Mystisk der står intet på tre.se om det, og der er ikke kommet nogen officel udmelding til kundeservicen i DK! I øvrigt kan forklaring på dit 0.00 kr. være at der kan gå op til 30 dage for anden udbyder sender regningen til 3, og herefter vil du så blive faktureret (med med det samme vil opkaldet blive registeret blot med 0.00 kr.). Mht. de steder hvor 3 ikke har net i SE, er det jo det samme som i DK - Hvis du tager din svenske 3 tlf. med til DK er det også til svensk taks SÅFREMT at du er på 3`s og ikke tdc`s net (for her koster det også kassen for dem)! Hvis jeg var dig vil jeg sørger for at få en mail eller lign. som bekræfte på den med at det skulle være deres nye net.
Besvaret
Mystisk der står intet på tre.se om det' date=' og der er ikke kommet nogen officel udmelding til kundeservicen i DK![/quote'] Det behøver jeg vist ikke, altså en mail der bekræfter det. Og som alle andre virksomheder, så er det de ansatte der for det at vide til sidst, arbejder du ikke i 3 ;)
Guest Trine
Besvaret

Efter en del år som 3 kunde og en del diskusioner med deres kundeservice...... kan jeg kun sige en ting.. Jeg tror ikke på det... Sweden eller Sweden 3G jeg vil vædde på det er Telia SE 3G netværk....

Besvaret
Det behøver jeg vist ikke' date=' altså en mail der bekræfter det. Og som alle andre virksomheder, så er det de ansatte der for det at vide til sidst, arbejder du ikke i 3 ;)[/quote'] Nej det gør jeg ikke, men har gjort - netop af samme årsag anbefalede jeg dig at få det på skrift, da folk i kundeservice kan finde på at sige hvad som helst for at få afsluttede et kald hurtigst muligt :-) I øvrigt, hvis der er medarbejderne som får det sidst afvide - hvordan kan de så fortælle dig det?? Men lad os nu se....:th2: EDIT: Lige snakket med 4 forskellige personer hos 3, og ingen som har hørt om den ændring.
Guest Trine
Besvaret
Fik lige samme link tilsendt nu, men nåede ikke at poste før dig Koustrup. Men glæder mig til den kolde vase, som Moerke ville vædde før ;)
Har jeg skrevet det var en kold vase jeg ville vædde??? Men jeg er lidt i chock det må jeg erkende...min hjerne vil give jer ret men mit hjerte er svigtet så mange gange før, jeg ved ikke om jeg tør tro på det...
Besvaret
nå men' date=' jeg vil da gerne drikke en kold vase... bare for at fejre at de har fået nyt navn :lol:[/quote'] Ikke nyt navn, bare et mere - så det må blive til to kolde vaser:rolleye:
Guest Trine
Besvaret
Det gas for faen :tongue2: Håber du kommer dig over det chok der :D
Nej, det var sgu spooky for jeg tænkte jeg ville vædde en kold vase men mente ikke jeg havde skrevet det............. men du går jo alligevel tidligt hjem....
Besvaret
Nej, det var sgu spooky for jeg tænkte jeg ville vædde en kold vase men mente ikke jeg havde skrevet det............. men du går jo alligevel tidligt hjem....
AV Den må sgu gøre ondt et sted Toft :fight:
Besvaret
men du går jo alligevel tidligt hjem....
Men hellere gå tidligt hjem, end at melde afbud i sidste øjeblik... Ja, vi savnede de mørbrad bøffer sidst der ;)
Besvaret
Men hellere gå tidligt hjem, end at melde afbud i sidste øjeblik... Ja, vi savnede de mørbrad bøffer sidst der ;)
*svide-stege-SLASK* SÅ skrues de kærlige tommelskruer på... a1155.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...