Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Skal du ha' slebet kniven idag???? "Nærmere betegnet ved betalingsanlæg retning mod Sverige"

Besvaret

Blev ringet op af brormand og han fortalte at de var der kl 14.45. Jeg kom forbi ca. 16.40 og der var ikke nogen, så de må have pakket sammen og kørt. PS! Har ringet til brormand og truet ham med at offentliggøre hans adresse hvis det er forkert info han gav mig, men han påstod den var god nok. Så kan han lære det:fight: :D :rolleye:

Besvaret

Jeg så heller ikke nogen omkring 18.15 De er måske så fornuftige at de har taget den beslutning, at de ikke skal stå der i myldretiden? På grund af trafiktætheden er der alligevel ikke nogen som kører vildt og voldsomt, og stort set alle kører nogenlunde samme kontrollerede hastighed med kontrolleret nedbremsning. Det er så en 20-30 km/t over de der 30, som der står de sidste 300 meter, men den grænse er jo også helt hen i vejret.:scared: Hvis man begyndte at lave hastighedskontrol der i myldretiden, ville det næsten med garanti føre til uheld, fordi nogen pludselig klodsede bremsen, mens dem bagved var ved at kigge i en anden retning i forbindelse med skift af bane, sammenfletning eller lign. Det kunne selvfølgelig også være at politifolkene bare ville nå deres citronmåner inden de skulle hjem til famillien.

Guest Supermule
Besvaret

Det sidste er sku nok det mest sandsynlige....:lol: De er sgu da ligeglad med trafiksikkerheden......Det er nydelsen ved bødeudskrivningen der holder dem oppe........:lol:

Jeg så heller ikke nogen omkring 18.15 De er måske så fornuftige at de har taget den beslutning, at de ikke skal stå der i myldretiden? På grund af trafiktætheden er der alligevel ikke nogen som kører vildt og voldsomt, og stort set alle kører nogenlunde samme kontrollerede hastighed med kontrolleret nedbremsning. Det er så en 20-30 km/t over de der 30, som der står de sidste 300 meter, men den grænse er jo også helt hen i vejret.:scared: Hvis man begyndte at lave hastighedskontrol der i myldretiden, ville det næsten med garanti føre til uheld, fordi nogen pludselig klodsede bremsen, mens dem bagved var ved at kigge i en anden retning i forbindelse med skift af bane, sammenfletning eller lign. Det kunne selvfølgelig også være at politifolkene bare ville nå deres citronmåner inden de skulle hjem til famillien.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...