Jump to content

Recommended Posts

Guest PeterK
Besvaret
Du kan give mig 250000 dkkr og så overtager mit lån til 4000.- sek om mdr, så er den din :th2: Skal faktisk sælge den, da jeg skal bruge lidt kontanter til lidt hus. men ville allehelst beholde den.
Du må gerne sende mig en PM med specs., billeder og pris, da jeg dags dato er i markedet for en tysk/svensk 4x4. Har lige solgt vores Polo og skal bruge en Q7 eller måske XC 90. Dog er det en fordel hvisa momsen kan træffes fra, da det er vores virkosmhed der køber den!
Guest Supermule
Besvaret

Det vil den ikke kunne, idet bilen er købt og reg. til en privat..... Skal du kunne momse den, så skal den være købt til en virksomhed fra starten af.....

Guest PeterK
Besvaret
Det vil den ikke kunne, idet bilen er købt og reg. til en privat..... Skal du kunne momse den, så skal den være købt til en virksomhed fra starten af.....
Som jeg ser det, ville det være dumt af os at købe én bil uden avdragbar moms, da vi sparer 12,5% (halvdelen af 25% kan trækkes fra)? Medmindre dem med avdragbar moms generalt er dyrere end "almindelige" biler??
Guest Supermule
Besvaret

Jeg har en svensk bil reg. til mit danske firma, men jeg har ikke trukket momsen ud på den......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...