fisker Skrevet May 25, 2007 Rapporter Skrevet May 25, 2007 Nogen der kender dem? de ligger ude i oxie?
Eg Egemarke Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 De er nogle platugler. Var derude og kigge på bil engang sammen med en kammerat. Han købte en Bmw 520i og den nåede ikke engang hjem til malmö for det sagde PUF. Toppakningen var gået, hvilket de mente var købers eget ansvar. Med lidt fax´en med vägverket blev tidligere ejer kontaktet og han havde solgt bilen til dem med defekt toppakning billigt da den jo skulle repareres.
fisker Besvaret May 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 30, 2007 tak, mente osse det lignede sådan noget. Så køber jeg bare hos sveriges billigsta bilar i stedet ;-)
Eg Egemarke Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Ham skal du vidst bestemt OSSE holde dig LANGT væk fra, det er de samme som stod bag HI auto i Køge. Forbruger klagenævnet ved en masse om det firma..... Stort set alle deres biler kommer fra Dk, og de fleste har stået længe hos i forhandler i Dk uden at blive solgt. Brug www.Blocket.se istedet for og find dig en bil med historie og som er svensk såld MvH Eg
Gio Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Ham skal du vidst bestemt OSSE holde dig LANGT væk fra, det er de samme som stod bag HI auto i Køge. Forbruger klagenævnet ved en masse om det firmahttp://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=8413 & http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7017 :th2:
Guest michaelbo Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Jaja Nogen der kender dem? de ligger ude i oxie? tak' date=' mente osse det lignede sådan noget. Så køber jeg bare hos sveriges billigsta bilar i stedet ;-)[/quote'] er det dødsdriften der driver dig? :D
fisker Besvaret May 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 30, 2007 er det dødsdriften der driver dig? :D Ja efter jeg solgte mcen, kan det ikke går stærkt mere, men usikkert ;-)
Gio Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Ja efter jeg solgte mcen' date=' kan det ikke går stærkt mere, men usikkert ;-)[/quote']Så er det bare igang! Ud af 1032 biler på lager(!), så springer en perle som http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=4BA0D7EA3E39C9&look=billigastmalmo jo straks i øjnene (...if you have a deathwish *g*) Og husk --> "Våra bilar är alltid nybesiktigade utan anmärkningar vid leverans, så vill du göra en god affär, köp din bil hos oss"
käglingevägensbil Besvaret October 14, 2008 Rapporter Besvaret October 14, 2008 De er nogle platugler. Var derude og kigge på bil engang sammen med en kammerat. Han købte en Bmw 520i og den nåede ikke engang hjem til malmö for det sagde PUF. Toppakningen var gået, hvilket de mente var købers eget ansvar. Med lidt fax´en med vägverket blev tidligere ejer kontaktet og han havde solgt bilen til dem med defekt toppakning billigt da den jo skulle repareres. Hej eg egemarke och alla andra ! Känner att jag måste bemöta kritiken som har framförts mot oss ang kammerat som köpt bmw 520. Det du säger stämmer INTE in på min firma hade så varit fallet och han hade fått dom här problemen så hade jag åtgärdat det till honom. Jag förstår inte varför du överhuvutaget skriver det du gör men jag har en misstanke om att du blandar ihop oss med en firma som ligger i närheten av oss och har tagit ett väldigt snarlikt namn. ps Be kammeraden hör av sig till mig så ska vi se om jag kan hjälpa honom ds M.V.H. Johan KÄGLINGEVÄGENSBIL Tel +46 40 54 54 95
Don A Besvaret October 14, 2008 Rapporter Besvaret October 14, 2008 hey, det indlæg du skriver på er over 1 år gammelt :) Hej eg egemarke och alla andra ! Känner att jag måste bemöta kritiken som har framförts mot oss ang kammerat som köpt bmw 520. Det du säger stämmer INTE in på min firma hade så varit fallet och han hade fått dom här problemen så hade jag åtgärdat det till honom. Jag förstår inte varför du överhuvutaget skriver det du gör men jag har en misstanke om att du blandar ihop oss med en firma som ligger i närheten av oss och har tagit ett väldigt snarlikt namn. ps Be kammeraden hör av sig till mig så ska vi se om jag kan hjälpa honom ds M.V.H. Johan KÄGLINGEVÄGENSBIL Tel +46 40 54 54 95
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu