Guest Supermule Besvaret May 28, 2007 Rapporter Besvaret May 28, 2007 Jeg har jo sagt at jeg er frisk....Bilen skal bare køre optimmalt og det gør den ikke endnu...... RH Motorsport er igang med den...... og det tager lidt tid. De skal nemlig finde en styring til gearkassen, da den har svært ved at håndtere det store moment. Og jeg kører ikke på ringen, før den kører ordentlig......Jeg skal ikke ha' en nedgearing med 290km/t, hvor det ikke er med vilje....... Så jeg skal nok sige til.....:) I skal da bare på Ringen - og Autohaus er jo også frisk på at vædde pink-slips - så det er da bare igang ;)
2EThADoN Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Bland dig uden om.... Din nærige DANSKER!!! Jeg gør hvad jeg vil, hvor jeg vil.... Findes du i virkligheden... jeg mener... er du ægte...?
Peter H. Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 I skal da bare på Ringen - og Autohaus er jo også frisk på at vædde pink-slips - så det er da bare igang ;) Mellem os to så tør de nok ikke når det kommer til stykket :)
Guest Mogens Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 "Ringen" Mellem os to så tør de nok ikke når det kommer til stykket Jow jow, men Ringen er hård ved bilen, som jeg jo har meget kær ;)
Kvist Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 Jow jow' date=' men Ringen er hård ved bilen, som jeg jo har meget kær ;)[/quote'] Ja, endnu en blandt mange undskyldninger
Peter H. Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 Jow jow' date=' men Ringen er hård ved bilen, som jeg jo har meget kær ;)[/quote'] Nu må du ta dig sammen :):)... Den er bygget til det.. morfar :)
Guest Mogens Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 Nu må du ta dig sammen :):)... Den er bygget til det.. morfar :) Jow jow - nu var det ift. Ringen som sådan. Dén bane er jo ikke blid ved bilen, ved jeg. Kører hellere en mere moderat bane som Knutstorp eller lignende - Sturup er også skod, IMO...
Gio Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 Den er bygget til det.. morfar :) :lol: ....nu har du jo også nok biler at tage af, Peter
dkrath Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 Haha... det er ligesom at høre på 2 små børn "Min far er stærkere end din far". I har den samme bil... kom videre
Peter H. Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Jow jow - nu var det ift. Ringen som sådan. Dén bane er jo ikke blid ved bilen, ved jeg. Kører hellere en mere moderat bane som Knutstorp eller lignende - Sturup er også skod, IMO... Det er sku lige så hårdt ved bilen,kor på Knutstorp får bilen ikke nær så meget køling... Men nok om det .:) vi skal vel snart ud og teste ik :) Ps sidst vi var på Ringen gik min 307 km/t på gps ( og der var meget mere tilbage ) så de 298 som Porsche skriver passer ikke :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu