razo24 Skrevet May 31, 2007 Rapporter Skrevet May 31, 2007 hej... jeg er på udkig efter en ny bil, som kræver et billån. min far bor også her i malmø, så mit spørgsmål er om det er muligt at få et billån, og derefter skrive bilen i min fars navn, så jeg ender op med en billig forsikring? eller hvis der er andre måder at komme uden om den dyre forsikring, så må gerne sige til.
Homer Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 Nej! Finansieringen følger ejeren - og forsikringen følger ejeren, så det kan ikke lade sig gøre.
razo24 Besvaret May 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2007 Nej! Finansieringen følger ejeren - og forsikringen følger ejeren' date=' så det kan ikke lade sig gøre.[/quote'] hvad mener du helt med at finansering følger ejeren?, undersøger banken man køber den ønskede bil og at den blir på ens navn?
Basse Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 Kan forestille mig de gerne vil have en slags pant i bilen - og eftersom det kun er ejer, der kan pansætte - så følger fiansieringen ejeren. Har du undersøgt muligheden for at stå som bruger og din far som ejer ? så optjener du også ancinitet. Eksisterer den måde i Sverige ?
Homer Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 . Eksisterer den måde i Sverige ? Nej! For at du kan låne til bilen skal bilen stå i dit navn - og det er dig (ejer) der forsikrer bilen
nicole24 Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 ?????? hvem skal man have fat i hvis man vil låne i en svensk bank-
thsk Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 ?????? hvem skal man have fat i hvis man vil låne i en svensk bank- En svensk bank måske?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu