Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der kender et godt gå i byen sted i Malmö. Gerne et sted med noget musik med gang I og hvor man ikke falder over skoletaskerne i døren :)

Besvaret

Steder åbner og lukker jo eller ændrer stil, så vel meget fint med en opdatering, enten i denne nye tråd eller evt. i den gamle. Nogen der har været på DeBaser eller Inkonst - hvordan er det?

Besvaret

Gio, kunne man ikke tage min liste smide over i et nyt indlæg og så lave den STicky? så kan man jo altid supplere med steder deri.. jeg skal gerne holde den ved lige når der er nogen der kommer med erfaringer.. som du kan se i tråden opdaterede jeg den faktisk igår..

Besvaret
Gio' date=' kunne man ikke tage min liste smide over i et nyt indlæg og så lave den STicky? så kan man jo altid supplere med steder deri.. jeg skal gerne holde den ved lige når der er nogen der kommer med erfaringer.. som du kan se i tråden opdaterede jeg den faktisk igår..[/quote']Sagtens - men så skal du selv lige kopiere og oprette den, da den ellers vil stå som værende oprettet af mig. Og så ville du jo have lidt svært ved at opdatere den ;) Hvis du laver finten, så stick´er jeg den....og låser den gamle tråd med en henvisning til den nye.
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...