Melander Skrevet June 4, 2007 Rapporter Skrevet June 4, 2007 Hej... Er det ved lov i Sverige, at bilen skal have kørelys på? Altså at det selv skal tænde når man starter motoren! Det har min Audi fra Tyskland nemlig ikke :) Og prisen for sådan et relæ er rimeligt pepperet kan jeg forstå....
Guest Trine Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Hej... Er det ved lov i Sverige' date=' at bilen skal have kørelys på? Altså at det selv skal tænde når man starter motoren! Det har min Audi fra Tyskland nemlig ikke :) Og prisen for sådan et relæ er rimeligt pepperet kan jeg forstå....[/quote'] Nej hvordan du tænder det er ligegyldigt...det skal bare være tændt. Iøvrigt tror jeg ikke det er specielt avanceret at få kørelys på. Vores kom hjem fra værksted en dag incl kørelys efter de havde skiftet en radio .... De bonnede os ikke for det og jeg spurgte heller ikke mere ind til det:)
Melander Besvaret June 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2007 Okay.. Måske jeg bare skal få lavet det i Sverige... Hos carpoint i Roskilde ville de have små 3000 kr. for det
Thomas Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Okay.. Måske jeg bare skal få lavet det i Sverige... Hos carpoint i Roskilde ville de have små 3000 kr. for det hmm, det er måske for anstrengende at tænde det selv;)
Guest Trine Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Okay.. Måske jeg bare skal få lavet det i Sverige... Hos carpoint i Roskilde ville de have små 3000 kr. for det Spørg evt i Motorcenter Skurup. www.motorcenter.se
Rene Larsen Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Hej... Er det ved lov i Sverige' date=' at bilen skal have kørelys på? Altså at det selv skal tænde når man starter motoren! Det har min Audi fra Tyskland nemlig ikke :) Og prisen for sådan et relæ er rimeligt pepperet kan jeg forstå....[/quote'] Alle nyere Audi'er (og øverige VAG biler) kan via bilens computer indstilles til at have kørelys eller ej - jeg ved ikke fra hvilken årgang dette dog gælder, men før 2003 er jeg helt sikker. Kørelyset på min nuværende A6'er kan jeg selv slå til og fra. Hvis der skulle være en som selv har et VAG Com program kan de forskillige indstillinger ses her egendiagnose for biler fra VAG-koncernen
Melander Besvaret June 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2007 Alle nyere Audi'er (og øverige VAG biler) kan via bilens computer indstilles til at have kørelys eller ej - jeg ved ikke fra hvilken årgang dette dog gælder, men før 2003 er jeg helt sikker. Kørelyset på min nuværende A6'er kan jeg selv slå til og fra. Hvis der skulle være en som selv har et VAG Com program kan de forskillige indstillinger ses her egendiagnose for biler fra VAG-koncernen Ja det troede jeg også, men ikke ifølge Carpoint (Audi) i Roskilde....
Rene Larsen Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Ja det troede jeg også' date=' men ikke ifølge Carpoint (Audi) i Roskilde....[/quote'] Nu er Carpoint Roskilde jo heller ikke et 'rigtigt' Audi værksted...
Guest Trine Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Ja det troede jeg også' date=' men ikke ifølge Carpoint (Audi) i Roskilde....[/quote'] Gå efter en second opinon..... jeg aner ikke hvad de gjode ved min.. men DinBil er ikke kendte for at give ved dørene, så det MÅ have været en simpel procedure. Det er en A4 fra 2001 iøvrigt..
Melander Besvaret June 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2007 Nej det er sikkert sandt, men der står "Service værksted for Audi" ved indgangen... :)
Melander Besvaret June 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2007 Gå efter en second opinon..... jeg aner ikke hvad de gjode ved min.. men DinBil er ikke kendte for at give ved dørene' date=' så det MÅ have været en simpel procedure. Det er en A4 fra 2001 iøvrigt..[/quote'] Okay... Det vil jeg gøre.... Tak for responsen alle sammen! :)
Rene Larsen Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Nej det er sikkert sandt' date=' men der står "Service værksted for Audi" ved indgangen... :)[/quote'] Ja, det står der også hos Din Bil i Trelleborg (som tidligere her i debatten har fået rosende ord med på vejen), men de kunne ikke finde og rette den fejl jeg havde - de talte usandt - havde ingen anelse - om hvordan min A6'er virker, eller rettere hvordan min bil i følge deres 'opfattelse' skal virke.
Melander Besvaret June 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2007 Okay... Så skal jeg ihvertfald IKKE derhen... Takker....
Peter H. Besvaret June 4, 2007 Rapporter Besvaret June 4, 2007 Okay... Så skal jeg ihvertfald IKKE derhen... Takker.... Du kan sende mig en PM med reg nret og jeg gir dig en pris :)
MissCath Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Alle nyere Audi'er (og øverige VAG biler) kan via bilens computer indstilles til at have kørelys eller ej - jeg ved ikke fra hvilken årgang dette dog gælder, men før 2003 er jeg helt sikker. Kørelyset på min nuværende A6'er kan jeg selv slå til og fra. Hvis der skulle være en som selv har et VAG Com program kan de forskillige indstillinger ses her egendiagnose for biler fra VAG-koncernen Jeg har også en A6 fra 2003 - uden kørelys. På forespørgsel hos Audi i Eslöv fik jeg at vide, at det ville koste mellem 1500 og 2000 SEK at få det lavet. Jeg troede nemlig også, at det bare var et eller andet i computeren, der skulle stilles...? Men hvem har så ret?
Rene Larsen Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Jeg har også en A6 fra 2003 - uden kørelys. På forespørgsel hos Audi i Eslöv fik jeg at vide, at det ville koste mellem 1500 og 2000 SEK at få det lavet. Jeg troede nemlig også, at det bare var et eller andet i computeren, der skulle stilles...? Men hvem har så ret? Umiddelbart ser det ud til at den 'gamle' A6'er løbende har fået flere indstillings muligheder senest 2002 - så din bil skulle have ALLE indstillings mulighederne. Der er vel kun én ting at gøre - få fat i en uafhængig mekanikker (læs: IKKE Audi værksted), som er det der hedder 'service mindet'. Ja, jeg ved godt at det, der har noget at gøre med 'service' er blevet til et fremmed ord, men mon ikke at der stadig findes nogle enkelte tilbage - måske Peter fra Autohaus Sweden kunne være et bud?
Thomas Besvaret June 5, 2007 Rapporter Besvaret June 5, 2007 Umiddelbart ser det ud til at den 'gamle' A6'er løbende har fået flere indstillings muligheder senest 2002 - så din bil skulle have ALLE indstillings mulighederne. Der er vel kun én ting at gøre - få fat i en uafhængig mekanikker (læs: IKKE Audi værksted), som er det der hedder 'service mindet'. Ja, jeg ved godt at det, der har noget at gøre med 'service' er blevet til et fremmed ord, men mon ikke at der stadig findes nogle enkelte tilbage - måske Peter fra Autohaus Sweden kunne være et bud? Nu er det også et audi værksted han bruger, og serviceminded ved jeg ikke om man kan kalde dem;) Havde min bil til service hos dem, og ventede i 3 timer uden at blive budt på kaffe eller lign:( Der kunne de sku nok lære noget, deroppe nordpå;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu