Guest Mogens Skrevet June 10, 2007 Rapporter Skrevet June 10, 2007 Blandt alle de danskere, der i øjeblikket flytter til Malmö, må der sgu da være en bagersvend, der ønsker at starte noget selvstændigt bageri op. Vi mangler det enormt, hvorfor han/hun vil uden tvivl få stor succes fra day one - så tøv ikke ! :)
credde Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 og den bager skal helst ligge i Vellinge :th2: Men hvordan er Emmerys inde i Malmö? (www.emmerys.se)
Basse Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 Blandt alle de danskere, der i øjeblikket flytter til Malmö, må der sgu da være en bagersvend, der ønsker at starte noget selvstændigt bageri op. Vi mangler det enormt, hvorfor han/hun vil uden tvivl få stor succes fra day one - så tøv ikke ! :) hehe har du en craving for wienerbasser idag ? :D
Guest Mogens Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 Blot det hehe har du en craving for wienerbasser idag ? :D Igennem umindelige tider har jeg fået godt dansk morgenbrød fredag, lørdag og søndag morgen. Det mangler jeg vildt, efter at jeg er flyttet til Sverige...
coolio Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 hmmm Jeg er udd bager, men hvordan man liige starter sådan noget op, har osse spekuleret på det i flere omgange, det er jo en oplagt ide, nå men ku da være man skulle begynde at læse lidt om mulighederne, osv må findes nogle sider, hvor man kan hente nogle gode råd etc. :th2:
Basse Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 Igennem umindelige tider har jeg fået godt dansk morgenbrød fredag' date=' lørdag og søndag morgen. Det mangler jeg vildt, efter at jeg er flyttet til Sverige...[/quote'] Hvad er forskellen på en dansk bager og en Svensk ? ser da ud til de har ok lækkert brød i de svenske bagere. Har ikke selv prøvet rundstykker mv. men coops bager er ganske lækker hvad angår franskbrød :D hehe
Guest Mogens Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 Jeg er udd bager, men hvordan man liige starter sådan noget op, har osse spekuleret på det i flere omgange, det er jo en oplagt ide, nå men ku da være man skulle begynde at læse lidt om mulighederne, osv må findes nogle sider, hvor man kan hente nogle gode råd etc. Ack, der har lige været et link mm. om det, men tyvär "husker jeg ikke / kan ikke finde" den lige nu
alex Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 Igennem umindelige tider har jeg fået godt dansk morgenbrød fredag' date=' lørdag og søndag morgen. Det mangler jeg vildt, efter at jeg er flyttet til Sverige...[/quote'] Hi Mogens ! vi har haft det samme "problem" ;o) Nu véd jeg ikke om du mener wienerbrød eller alm. brød - men wiener delen har vi dog delvist løst det ved at købe ubagte thebirkes ude i Metro (de har også spandauer, snegle, frøsnapper, m.m.). Det tager bare 20 min i ovnen... Mener det er Høyer Bageri som producerer dem... Mvh Alex
thomas_lund Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Vi savner nu mest "et mørkt brød bagt uden sirup". Wienerbasserne er lige meget, men brødet.......
Basse Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Vi savner nu mest "et mørkt brød bagt uden sirup". Wienerbasserne er lige meget' date=' men brødet.......[/quote'] mmm er langt i mellem et godt dansk rugbrød - det savner jeg sq lidt. Heldigvis har Coop i väla tit skovmandsbrød - men der ligger altid kun 2-3 pakker max *G* Udover det spiser jeg ikke rigtig wienerbrød eller kager - så savner det ikke specielt. Men et godt dansk rugbrød, eller lignende ville være lækkert. HjemmebRagt eller hjemmebagt gør ingen forskel :D
kennet86 Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 en basse eller to lørdag og søndag morgen er altid dejligt :).. nu kender jeg ikke så meget til kavliteten af brød derovere, men lyder til at der mangler en go dansk bager, håber der kommer en til når jeg flytter :).
Futz Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Jeg er udd bager, men hvordan man liige starter sådan noget op, har osse spekuleret på det i flere omgange, det er jo en oplagt ide, nå men ku da være man skulle begynde at læse lidt om mulighederne, osv må findes nogle sider, hvor man kan hente nogle gode råd etc. :th2: http://www.blocket.se/vi/12166069.htm?ca=23_11_s Og du behøves ikke sige tak for dette hint (endda i et område hvor hver 2 er dansker),- bare gratis tebirkes resten af livet :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu