Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg skal hjem:cry: efter nogle dejlige varme dage i kolonihaven på amager og vil lige spørge hvordan det går med togene ørestad og over' date=' er der forsinkelser:sick: , jeg tænker mht. varme og de såkaldte solkurver.:eek:[/quote'] Du spørger, hvor togene går - der hvor de plejer.:confused:
Besvaret
Jeg skal hjem:cry: efter nogle dejlige varme dage i kolonihaven på amager og vil lige spørge hvordan det går med togene ørestad og over' date= er der forsinkelser:sick: , jeg tænker mht. varme og de såkaldte solkurver.:eek: Jeg synes nu han spørger hvordan det går? Og ikke hvor de går fra?
Besvaret
Jeg synes nu han spørger hvordan det går? Og ikke hvor de går fra?
Det er i overskriften der står "hvor går togene", men du har jo heldigvis svaret på mandens spörgsmål:thumbup:
Besvaret
Jeg synes nu han spørger hvordan det går? Og ikke hvor de går fra?
Der findes jo typen, der bare svarer ud fra overskriften :rolleyes:
...og vil lige spørge hvordan det går med togene ørestad og over' date=' er der forsinkelser:[/quote'] Bortset fra i torsdags hvor det gik helt amok, har jeg sædvanligvis oplevet en 15-30 mins. forsinkelse på turen hjem fra arbejde ved 16-17-tiden. My 2 cents :)
Besvaret
Det er i overskriften der står "hvor går togene"' date=' men du har jo heldigvis svaret på mandens spörgsmål:thumbup:[/quote'] ahhh, så er jeg med :o Vi manglede lige et -dan, eller nowet...
Besvaret

Jeg beklager det manglende "dan" i overskriften, jeg kan godt se at det har skabt tvivl om mit spørgsmål. Jeg skal nok fremover være mere præcis i mit ordvalg og huske de korrekte endelser, så dem der bare svare for at svare, stadigvæk kan gøre det uden at slå hjernen til. Beklager endnu en gang.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...