Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

For ca halvanden måned siden var jeg inde og bestille bredbånd hos telenor ude i jägersro. Det hele gik fint og jeg fik afvide 3-5 ugers ventetid, men det var der jo ikke noget at gøre ved. Nu sidder jeg så her 1½ månede senere og ringer til Telenor for lige at høre hvor langt de er kommet med leveringen.. - Jamen de har ikke kunne levere herude fordi jeg ikke ville have deres fastnet. Så spurgte jeg hvorfor de ikke havde underrettet mig om dette, nå nu jeg har ventet på dem i 1½ måned. Jamen det havde de skam også, på SMS?! - hvilket firma der bare vil virke nogenlunde professionelt sender ikke et brev ud? Jeg har hvertfald aldrig oplevet noget så åndsvagt som det firma. - Inde i butikken tjekkede han endda hvilke forbindelser jeg kunne få. Anyways, nogen der kan komme med nogen erfaringer fra andre internet leverandører end telenor? helst hvor bindingstiden ikke er skyhøj (ikke mere end de 6 måneder hvertfald) og hvor de kan levere op til 24mbit? Jeg bor på vagnmakarebyn i bunkeflo, og desværre ikke i de bygninger hvor der er lagt lyslederkabler ind. Har kigget på telia, men kan ikke finde noget med under 12 månederes binding.

Besvaret

Hmm, det der er jo også Telenor, eller også samarbejder de hvertfald med dem. - Nummeret er det samme som det er til Telenor og deres logo er det samme.

Besvaret

Jeg har gode erfaringer med Telia. De leverer i Vagnmakarebyn og forbindelsen er klippestabil og holder den båndbredde man betaler for. Jeg har haft 6 mdr.s bindingstid, men det kan da godt være at de har sat perioden op. 12 mdr. går dog ret hurtigt...

Besvaret

Vi snakker om at flytte, men vi ved jo aldrig hvornår det sker. Men jeg må ringe ind til dem og høre ad. - Kan nemlig huske jeg læste ved en leverandør dengang jeg bestilte at det kostede lidt mere om måneden hvis det var uden bindingstid. Har du telefon hos dem?

Besvaret

Jeg har besluttet ikke längere at have fastnettelefon, og betaler skr. 89,00 pr. måned for at have fastnetstikket, som der jo lägges internet oven i. Derfor er Telias internetpris ikke Sveriges billigste, men deres Backbone er det bedste og derfor er forbindelsen også stabil. Jeg har tidligere haft Bredbåndsbolaget, men de kan jo desværre ikke levere i Annestad...

Besvaret

Jeg valgte også tilsidst Telia til trods for deres høje priser. Jeg havde en hel del bøvl med Glocalnet som jeg valgte på baggrund af anbefalinger herinde fra. Efter 1½ måneds venten og utallige telefonopkald til dem, så valgte jeg den dyre men tilgengæld også mest stabile forbindelse - Telia. Glocalnet blev ved med at fortælle mig, at der var noget der forstyrede linien, og at de ikke selv kunne løse problemet, men derimod et firma der hedder Scanova der ejes af Telia. Og de blev ved med at love, at problemet ville være løst inden for 14 dage, men løsningen udeblev og jeg blev tilsidst utålmodig.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...