Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Broen blev aldrig lukket i retning mod Sverige. Jeg fik sms´en 10 min før jeg ramte tunellen, og forberedte mig på hvadsomhelst. Men...ingen køer på isen mod Sverige - kun et lukket betalingsanlæg på Lernacken retning DK. Og der var intet at se på broen i det andet spor.... Jeg tror sgu´ deres "tekniske vanskeligheder" trænger til et eftersyn :rolleyes:

Guest Supermule
Besvaret

Det er helt sindssygt at lukke ét stks infrastruktur knudepunkt pga. tekniske problemer..... Så må der mandskab ud og overvåge........ Det er fandenbankemig nogle kæmpefjolser der styrer den latterlige bro................................:rolleye: Sikkert pga den daglige tunnelvask, at der er gået fugt i tunnelen.........:sick:

Besvaret

Mandskab ud og overvåge - afbrydelse af kaffepauser - skal medarbejderne generes i stedet for kunderne - sig mig tror du at det er en servicebutik dette her?:eek::mad: Der skal knageme ikke komme nogen her og tro at de er klogere end monopolet!

Besvaret
Mandskab ud og overvåge - afbrydelse af kaffepauser - skal medarbejderne generes i stedet for kunderne - sig mig tror du at det er en servicebutik dette her?:eek::mad: Der skal knageme ikke komme nogen her og tro at de er klogere end monopolet!
Gad vide om medarbejderne skriver på http://www.haderkunder.dk/ i ny og næ - jeg har ikke tjekket :rolleyes:
Besvaret

Men i det mindste kom der en sms denne gang - for mig er det den første siden januar :D at broen så åbner KL. 1 og åbnings sms'en kommer KL. 3, jamen det efter efterlader jo bare masser a rum for forberedning :D

Besvaret
Men i det mindste kom der en sms denne gang - for mig er det den første siden januar :D
Problemet var jo at sms´en sagde "øresundsbroen er lukket" - og så regner jeg med den er lukket - og dét i begge retninger. Det var ikke tilfældet. Jeg fik åbnings-sms´en 19 minutter efter den første.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...