TDC Skrevet June 21, 2007 Rapporter Skrevet June 21, 2007 Trafik Info 2007-06-21 12:57 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: tekniske problemer Restriktion: Broen er lukket
Gio Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Broen blev aldrig lukket i retning mod Sverige. Jeg fik sms´en 10 min før jeg ramte tunellen, og forberedte mig på hvadsomhelst. Men...ingen køer på isen mod Sverige - kun et lukket betalingsanlæg på Lernacken retning DK. Og der var intet at se på broen i det andet spor.... Jeg tror sgu´ deres "tekniske vanskeligheder" trænger til et eftersyn
Guest Supermule Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Det er helt sindssygt at lukke ét stks infrastruktur knudepunkt pga. tekniske problemer..... Så må der mandskab ud og overvåge........ Det er fandenbankemig nogle kæmpefjolser der styrer den latterlige bro................................ Sikkert pga den daglige tunnelvask, at der er gået fugt i tunnelen.........
bananas Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Mandskab ud og overvåge - afbrydelse af kaffepauser - skal medarbejderne generes i stedet for kunderne - sig mig tror du at det er en servicebutik dette her? Der skal knageme ikke komme nogen her og tro at de er klogere end monopolet!
Gio Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Mandskab ud og overvåge - afbrydelse af kaffepauser - skal medarbejderne generes i stedet for kunderne - sig mig tror du at det er en servicebutik dette her? Der skal knageme ikke komme nogen her og tro at de er klogere end monopolet!Gad vide om medarbejderne skriver på http://www.haderkunder.dk/ i ny og næ - jeg har ikke tjekket
TDC Besvaret June 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2007 Men i det mindste kom der en sms denne gang - for mig er det den første siden januar :D at broen så åbner KL. 1 og åbnings sms'en kommer KL. 3, jamen det efter efterlader jo bare masser a rum for forberedning :D
Gio Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Men i det mindste kom der en sms denne gang - for mig er det den første siden januar :DProblemet var jo at sms´en sagde "øresundsbroen er lukket" - og så regner jeg med den er lukket - og dét i begge retninger. Det var ikke tilfældet. Jeg fik åbnings-sms´en 19 minutter efter den første.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu