skyogoku Skrevet June 22, 2007 Rapporter Skrevet June 22, 2007 Jeg er en japansk freelancejournalist, som er dansk gift og bor i Malmø. Jeg skal skrive en artikel for et japansk blad om, at ret mange danskere er flyttet til Malmø og pendler til KBH . Derfor søger jeg efter en dansk kvinde, der kan fortælle lidt om, hvordan hendes liv i Malmø fungerer og bliver fotograferet for bladet. P.g.a. at bladet er for japanske kvinder som er mellem 40-50 år, vil jeg helst gerne interviewe med en kvinde som er 40+ år. Kontakt med mig på mail, hvis du er interessant. På forhånd, tak! Sachie KYOGOKU skyogoku@gmail.com *Jeg har postede emnet på oresunddirekt.com., men der er ingen der har svarede, så jeg poster det også her.
Markowitch Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Kom så I kvinder i 40+ alderen. Her er Jeres chance for at blive "big in Japan"! :)
Lynge Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Kom så I kvinder i 40+ alderen. Her er Jeres chance for at blive "big in Japan"! :) Ja jeg er desværre ikke over 40 eller kvinde, ellers havde jeg slået til:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu