Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Dagens skud her fra Helsingborg, en mand der tydeligvis ikke kan finde ud af at lommeparkere sin lille Lexus. Da jeg opdagede scenen stod der en bil parkeret fremme ved postkassen, 40 sek. senere hvor jeg havde hentet kameraet, var bilen kørt og manden i Lexus'en er ved at sætte sig ind. Manden ved pengautomaten har ikke noget med bilen at gøre, ejermanden har allerede sat sig ind og skal til at køre. En 50+ herre med gråt skæg.

Besvaret
Dagens skud her fra Helsingborg' date=' en mand der tydeligvis ikke kan finde ud af at lommeparkere sin lille Lexus.[/quote']Her på Amiralsgatan lader folk bare bilen stå i højre vognbane, imens de drøner i automaten hos Handelsbanken. De er klaphamrende ligeglade...:rolleye:
Besvaret
Vildt nok at du går ind og henter dit kamera' date=' tager et billede og lægger det på nettet[/quote'] Det er fordi hun keder sig ihjel, ingen mand, ingen børn...:p Kamera og volvo er hendes bedste venner :D :rose: Rudy Frederiksen?
Besvaret
Vildt nok at du går ind og henter dit kamera' date=' tager et billede og lægger det på nettet[/quote'] Det havde været et rigtigt godt billede hvis den anden bil stadig var der og man så tyksakken stige ind i sin bil. Der er så mange der påstår at kvinder er dårlige til parkere, derfor ville jeg så inderligt gerne have et billede af ham her. Zidane > :tongue2:
Besvaret
Her på Amiralsgatan lader folk bare bilen stå i højre vognbane' date=' imens de drøner i automaten hos Handelsbanken. De er klaphamrende ligeglade...:rolleye:[/quote'] Hvis der ikke er spærrelinier er det lovligt at lave en standsning parallel med de parkede biler.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...