Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg skal til at tegne en indbos forsikring. Vi taler om en 2 værelses bostadsratt. Bør man egentlig også tegne en ulykkesforsikring? Er blevet kunde hos Nordea og de samarbejder med Tryg Vesta som skulle give nogle rabatter. Har kigget lidt på hvad folk betaler herinde og syntes ikke det tilbud jeg har fået er specielt godt: Forsikringsbeløb = 400.000 se kr Selvforsikring på Grundskydd og Bostadsratt = 1500 se. kr Premie pr år = 1734 se kr Er der nogen der evt. har aftale med tryg vesta gennem Nordea? Hvad betaler i andre?

Besvaret

Location, location, location Inden I kaster Jer ud i flere sammenligninger, skal I huske på, at der er flere ting der spiller ind, når vi taler boligforsikring. En meget vigtig faktor er beliggenhed. Hvor stor er sandsynligheden/risikoen for indbrud og er det et belastet område, er der dørlås, alarm osv. Derfor svært at sammenligne prisder ;)

Besvaret
Hej Jeg skal til at tegne en indbos forsikring. Vi taler om en 2 værelses bostadsratt. Bør man egentlig også tegne en ulykkesforsikring? Er blevet kunde hos Nordea og de samarbejder med Tryg Vesta som skulle give nogle rabatter. Har kigget lidt på hvad folk betaler herinde og syntes ikke det tilbud jeg har fået er specielt godt: Forsikringsbeløb = 400.000 se kr Selvforsikring på Grundskydd og Bostadsratt = 1500 se. kr Premie pr år = 1734 se kr Er der nogen der evt. har aftale med tryg vesta gennem Nordea? Hvad betaler i andre?
Har du undersoegt om din forening evt. har indgaaet aftale med forsikringsselskab ?
Besvaret

1176 sek - forsikringsværdi 530.000 sek / 1500 selvrisiko. Som en del af min villaförsäkring. Inklusive 20% rabat for at samle hos dem. Bopæl: Gård/landejendom ude på landet. Ikke nogen speciel sikring - udover to velvoksne hunde, men det giver så vidt vides ikke rabat. :surprise:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...