Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der kender nogen der sælger vildt (rådyr, rensdyr, vildsvin, elg osv)? Jeg fodrer mine hunde med kød, ben, indmad osv. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt vildt i fryseren, da hundene er glade for det, men det er svært at skaffe. Det skal ikke være "rent" kød som vi selv spiser, men det der alligevel bliver kasseret - så kender du nogen her i regionen så send mig en PM :th2: Lam har også interesse.

Besvaret
Er der nogen der kender nogen der sælger vildt (rådyr, rensdyr, vildsvin, elg osv)? Jeg fodrer mine hunde med kød, ben, indmad osv. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt vildt i fryseren, da hundene er glade for det, men det er svært at skaffe. Det skal ikke være "rent" kød som vi selv spiser, men det der alligevel bliver kasseret - så kender du nogen her i regionen så send mig en PM :th2: Lam har også interesse.
Vi spiser Elg og Vildsvin en gang imellem, så vi kan bare sige til, når vi har et kødben liggende, som alligevel bliver smidt ud
Besvaret

jeg er slagter til daglig og har adgang til okse den i store mængder... marvbed og alm okse ben... bare hvis det var sådan noget i tæntke på med hensyn til ben. hilsen lasse

Besvaret
Prøv at søge her i debatten. Jeg mener' date=' at der tidligere har været indlæg om en vildt forretning på -vistnok- Amiralsgatan.[/quote'] Tak - men det er ikke lige finpudsninger jeg leder efter - men "affald" til hundemad. Men det kan jo være de har noget de ikke får solgt.
Besvaret
Tak - men det er ikke lige finpudsninger jeg leder efter - men "affald" til hundemad. Men det kan jo være de har noget de ikke får solgt.
Ellers ligger der en ved center syd, lige over for willys, men det er måske for langt at køre;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...