Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogle der kan hjælpe med svar på følgende spørgsmål? :confused: Har lige fået et job og skal køre dagligt Malmö - Østerbrogade, Kbh. 1) TRAFIK: Hvor lang tid skal jeg regne med det tager at køre Malmö - Østerbrogade, KBH. I dag tog det mig fra Kastrup til Østerbrogade 1t 50 min.. der var en ulykke i Tårnby tunellen, samt var der spærret i byen (ved ikke hvorfor? :rolleye: ) 2) PARKERING: Er der et P sted hvor man kan holde hele dagen, eller betales der alle steder? Har set det koster 9 kr pr. time. På forhånd tak :)

Besvaret

1) Jeg kører dagligt til Esplanaden med mødetid omkring 8.00. Det tager cirka 30 minutter fra lufthavnen - nogen gange mindre (fx nu hvor sommerferien nærmer sig) nogen gange mere (fx når det regner). Så lidt mere, men trafikken ud af Grønningen og videre til Østerbrogade er nok ikke specielt slem. Overvej at køre af ved Fields og tag enten Lossepladsvej eller forbi universitetet over Lange Bro og ind over Christiansborg. 2) Så vidt jeg ved er alt betaling nu. Spørg eventuelt din arbejdsgiver - nogen steder er der mulighed for kælderparkering til en rimelig pris.

Guest PeterK
Besvaret

Jeg körer fra Malmø (Klagshamn) til Østerbro (Nordhavnen) hver dag i bil. Kører jeg kl 07:00 tager det ca. 45 min. Kører jeg efter 07:30 tager det ca. 1 time

Besvaret
Er der nogle der kan hjælpe med svar på følgende spørgsmål? :confused: Har lige fået et job og skal køre dagligt Malmö - Østerbrogade, Kbh. 1) TRAFIK: Hvor lang tid skal jeg regne med det tager at køre Malmö - Østerbrogade, KBH. I dag tog det mig fra Kastrup til Østerbrogade 1t 50 min.. der var en ulykke i Tårnby tunellen, samt var der spærret i byen (ved ikke hvorfor? :rolleye: ) 2) PARKERING: Er der et P sted hvor man kan holde hele dagen, eller betales der alle steder? Har set det koster 9 kr pr. time. På forhånd tak :)
1a: Tager 45min-1time ja... 1b: Der har været noget cykelløb i dag i kbh. 2: Kender selv ingen gratissteder
Besvaret

Kører selv kæresten til Upsalagade hver dag fra Malmö (afkørsel 13 - lige efter Svågertorp). Det tager mellem 37-45 min alt efter om det er kl 6:30 eller 7:30 man kører hjemmefra. Pede

Besvaret

Interessant - har arbejdet på nøjagtig samme adresse... Det tog mig 1 time at køre fra Rörsjöstaden til Østerbrogade. Kan gøres hurtigere hvis man kører hjemmefra ved 0630 tiden eller før. På daværende tidspunkt kunne man parkere gratis på første sidegade på højre hånd på Jagtvej (ovre ved Netto) og så vidt jeg erindrer også på Kertemindegade, men som det rigtig nævnes er der vist betalingsparkering på hele Østerbro nu... venligst Michael

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...